Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Hoelang groei 18/6?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Hoelang groei 18/6?

    Korting op 420shop
    Vragen kunnen gesteld worden in de subforums binnenkweek of buitenkweek. Daar is een aparte sectie voorzien voor vragen en allerhande (ook kweekverslagen, hoe een hok te bouwen, enz.), ook bij de buitenkweek vind je een gelijkaardige onderverdeling.
    Gelieve er altijd aandachtig op te zijn te posten in het juiste subforum. Op die manier zul je ook veel sneller en duidelijker antwoord krijgen op je vragen.
    Ook bevat het forum heel wat info die je door gericht zoeken en lezen een hele stap vooruit kunnen helpen.

    Bij deze heb ik je draadje verhuist naar vragen binnenkweken.

    18/6 is de groeifase van een plantje en de duur is afhankelijk van wat je wil bereiken en welke plant je in je hok zult gaan plaatsen. Voor een scrog bijvoorbeeld zul je lang moeten voorgroeien (tot 2/3e van je net vol is), een sativa minder lang tot bijna geen 18/6 (vb super silver haze) terwijl een echte indica toch heel wat meer kan krijgen. Ook is de voorgroei afhankelijk van welke lamp je gaat gebruiken, bij hps/hpi is deze merkelijk korter dan bij bvb TL of spaarlampen, en gaat van een kleine 2 weken (hps/hpi) tot soms 6 (TL of spaarlamp).
    Heb je al enig idee welke richting je uit wil?

    Grtz $iR
    Last edited by SirSmokeAllot; 27 April 2011, 09:58.
    sigpic

    #2
    Re: Hoelang groei 18/6?

    Ik heb pineapple Chunk plantjes, 100% indica.. Staan nu 3 weken onder TL, 18/6, zijn zo'n 20cm inmiddels. Kunnen nog wel zo'n 3 weken staan lijkt me?

    Comment


      #3
      Re: Hoelang groei 18/6?

      ik zou die van mij nu wel in de bloei gooien.

      Comment


        #4
        Re: Hoelang groei 18/6?


        kan er mss iemand even checken hoelang de mijne nog moeten voorgroeien??
        Ze hebben 3 a 4 weken buiten gestaan maar konden het daar echt ni aan (zijn binnenzaadjes) en kheb ze dan maar naar binnen verhuisd, staan daar nu ongeveer een week en al de zwarte kopjes voor nieuwe etages zijn nu al vervangen door gezonde diepgroene nieuwe bladjes...
        Volgende week ga ik men TL erbovenhangen + de bouwlamp er ook recht boven...
        Binnen 2 weken ten laatste zou hok helemaal klaar moeten zijn met 250 HPS derin....
        Nog wachten tot ze een weekje onder de HPS hebben gestaan en dan bloei?

        Comment

        Bezig...
        X