Hallo weedpeople ..
Ik wil een eigen project beginnen voor mezelf en ik heb wat vragen daarover, hopelijk kan iemand hier mij van antwoorden voorzien.
Ik ga op zolder een led kweekje beginnen.. de ruimte is 4x5 meter maar ik begin klein!
Hier is mijn huidige gear:
2x 250W Spectrabox Pro-II
1x Can Airkit 250 + koolstoffilter
1x Geluids-dempende tussenstuk
Kwa voeding heb ik:
1x Terra Vega
2x Terra Flores
1x Cannaboost Accelerator
*aarde en potten moet ik nog kopen*
Mijn vragen:
1. Hoe vaak moet ik water en voeding geven aangezien bij LED kweek geen sprake is van warmte/hitte?
2. Welke wietsoort is rijk aan opbrengst maar makkelijk te kweken (evt. onder led)?
3. De prijzen van potten vallen niet mee als je veel moet halen, is het mogelijk om zo'n lange pot van 100cm bij 16cm te halen en daar meerdere planten in te doen?
4. Is de voeding dat ik gehaald heb goed?
5. Als ik straks stekjes heb, kan ik een daarvan opzij zetten (buiten de ruimte) en daarvan een moederplant maken? Of kan dat niet als het van een stekje afkomstig is.
Alvast bedankt!
Ik zal een verslag op t forum plaatsen als ik begonnen ben
Ik wil een eigen project beginnen voor mezelf en ik heb wat vragen daarover, hopelijk kan iemand hier mij van antwoorden voorzien.
Ik ga op zolder een led kweekje beginnen.. de ruimte is 4x5 meter maar ik begin klein!
Hier is mijn huidige gear:
2x 250W Spectrabox Pro-II
1x Can Airkit 250 + koolstoffilter
1x Geluids-dempende tussenstuk
Kwa voeding heb ik:
1x Terra Vega
2x Terra Flores
1x Cannaboost Accelerator
*aarde en potten moet ik nog kopen*
Mijn vragen:
1. Hoe vaak moet ik water en voeding geven aangezien bij LED kweek geen sprake is van warmte/hitte?
2. Welke wietsoort is rijk aan opbrengst maar makkelijk te kweken (evt. onder led)?
3. De prijzen van potten vallen niet mee als je veel moet halen, is het mogelijk om zo'n lange pot van 100cm bij 16cm te halen en daar meerdere planten in te doen?
4. Is de voeding dat ik gehaald heb goed?
5. Als ik straks stekjes heb, kan ik een daarvan opzij zetten (buiten de ruimte) en daarvan een moederplant maken? Of kan dat niet als het van een stekje afkomstig is.
Alvast bedankt!
Ik zal een verslag op t forum plaatsen als ik begonnen ben
Comment