Ik heb vier plantjes staan in hun tweede week bloei. Ze zijn al redelijk groot en heb een beetje schrik dat ze zullen verbranden omdat ze te dicht tegen de lamp komen. Ik heb nu wel nog wat speling maar ik vroeg me af hoe dicht de plant tegen de lamp mag komen? Het is een 400 watt lamp. Greetz
Forum Top Ad MOBILE Smallest
Collapse
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Afstand plant/lamp
Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
-
Re: Afstand plant/lamp
Met deze tool om op je lampekap te monteren kan je de lamp nog dichter tegen je planten hangen .
De Super-Spreader (lichtverspreider,warmte deflector) is een V-vormige, geperforeerde metalen plaat die is ontworpen om precies onder een horizontale lamp te passen en het teveel aan licht en warmte weg te reflecteren van de "hot spot" naar de uiteinden van de kamer. Tegelijkertijd wordt een afgepaste hoeveelheid licht doorgelaten door de perforaties om uniformiteit te houden tussen het centrum en de randgebieden van de groeiruimte. Door de "hot spot" weg te halen en te verspreiden kunnen ongelooflijke voordelen behaald worden. Lampen kunnen nu dichter op de planten gehangen worden dan ooit voor mogelijk werd gehouden, het gebied dat door elke lamp wordt beschenen is groter dan ooit, lichtopbrengst en doordringing worden verveelvoudigd en warmte wordt sterk verminderd.
Grtz
Comment
Comment