Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

beginners vraagjes

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    beginners vraagjes

    Korting op 420shop
    Hoii
    Ik had eerder een topic gehad over dat ik een ledkweek wilde proberen. Nu heb ik alles behalve een paar dingen na, dus hierbij de vragen:

    1# Kan ik de jonge stekjes meteen in 11L potten dumpen of is verpotten een "must"?

    2# Ik wou eerst een pot/bak zelf timmeren ipv potten, nou heb ik viavia gehoord dat de wortels van de planten dan elkaar kunnen kruisen/knoppen en dat kan alles belemmeren, is dat waar?

    3# Ik zie veel vatverwarmers op de growshop sites, hoe warm moet de water zijn als je die gaat toedienen aan de plantjes?

    Alvast bedankt
    <3
    Last edited by RocoCoco; 10 May 2011, 15:03. Reden: al wat antwoorden gehad van Weedjewel

    #2
    Re: beginners vraagjes

    Hoi Hoi, Rococococoococococococcooc


    1# Zou wel kunnen, alleen zal het dan niet zo lekker gaan. Je kunt beter groei en bloei-mix aarde kopen bij de growshop!
    2# Ijkvloeistof 4.01 pH is niet bedoeld om de pH van je kraanwater te laten zakken, daar gebruik je pH- voor, die ijkvloeistof is om te controleren of dat je pH-meter de juiste waarde aangeeft.
    3# Dat weedikniet, ik doe vanuit zaad.
    4# Bloempotten zijn toch niet zo duur?

    Veel succes ermee....

    Comment


      #3
      Re: beginners vraagjes

      bedankt Weedjewel !

      Ik ga dus Canna PH- Bloei bestellen, zeer handige info betreft dat ph gedoe, eindelijk is het me meer duidelijk.

      als je stuk of 100 potten wilt zit je al gauw boven de 130 euro, dat vind ik duur voor potten :p.

      Comment


        #4
        Re: beginners vraagjes

        Ga je 100 planten neerzetten? Zou eerst wat ervaring opdoen. Maar is of course je eigen keuze.

        Comment


          #5
          Re: beginners vraagjes

          nee haha :p dat zal zonde zijn voor een eerste kweekje.. maar ik heb toch mijn toekomst dromen

          Comment

          Bezig...
          X