Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Binnenwiet kweken zonder lampen.

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: Binnenwiet kweken zonder lampen.

geloof je het nu wel

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Xtreme View Post
      Echt onmogelijk is het niet om onder een zolderraam te kweken. Als je zolderraam op het zuiden is gericht en het is groot genoeg, dus niet zo'n zielig dakraampje maar een flink (tuimel)raam, dan benader je de kascondities. Als je je niet druk maakt over de stankoverlast zijn er nauwelijks belemmeringen: voldoende licht, raam kan open dus voldoende verse lucht en een zwenkfannetje voor de luchtcirculatie. Schaf er en goed verduisteringsgordijn (zo'n rolgeval in cassette) bij aan en je kunt zelfs de lichtperiode sturen. Maar met intolerante buren is het vragen om een bezoek van de "blauwe petten"!
      Ik heb gelukkig een groot dakraam, hij is 1,30 breed en 90 in de lengte, gericht op het zuiden en altijd mooi de zon erop, heb ook zo casettesysteem dus in principe zou het moet lukken, ik ga het toch eens uitproberen, en dan kan ik zelf wel zien wat het plantje doet, stankoverlast is niet zo groot probleem, buren zijn wel oke dus. ik ga het gewoon proberen en dan zie ik het wel

Comment

Maak een verslag en je snoert een ieder de mond: mits het lukt uiteraard.
        Succes

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Xtreme View Post
          Maak een verslag en je snoert een ieder de mond: mits het lukt uiteraard.
          Succes
          ik zal me best doen, als ik ga beginnen dan volgt zo snel mogelijk een verslag!

Comment

Ik ben het volledig met xtreem eens. Mits een groot genoeg raam heel goed mogelijk.

Comment

hey mede kwekers
              dit is zeker niet onmogelijk.
              ik heb zelf een special queen staan geheel op gegroeit voor het raam uiteraard wel met voeding maar zonder lampen enz..
              hij is nu flink in de bloei ik zet hem in een kledingkast die ik over heb om de nacht na te bootsen
              en moet zeggen dit werkt perfect. ze is nu in de 1e week van bloei en ziet er al erg goed uit

iedergeval ben benieuwt naar je verslag
              veel succes
              greetzzz martis

Comment

het is een oud topic, dat weet ik. Ik wou even vermelden dat ik Al een keer geoogst heb van een autoflower, waarbij ik ook niets meer dan regenwater, tomatenvoeding en een zolderraam heb gebruikt. Hiermee heb ik een weckpot vol gekregen, en ik heb er erg van genoten. Topwiet!

Comment

Beste medekwekers.
                  Dit klinkt allemaal heel leuk. Maar is dit ook mogelijk in de winter tijden?

Comment

NEEeeee
                    HOE MOET IK ONTKIEMEN
                    JA IK KEN DE REGELS NU ONDERHAND WEL

Comment

Nogal een oude post om op te reageren, maar ok: nee.

Je zou een AF kunnen op offeren en zien dat het niet gaat werken.

Comment

ik wil een lamp kopen die is maar 20 en zou goed zijn voor groei en bloei kan 250w en 400w is dit goed genoeg want het leek mij erg goedkooop

Comment

Wat voor soort lamp ?

HPS : prima mee te groeien ( kwik is beter ) en beste om af te bloeien naar mijn mening.
                          LED: perfect voor groei periode, minder voor bloei
                          TL: perfect voor groei, bloei resultaten zijn echt laag.
                          Spaarlamp: Voorgroei kan prima, bloei zijn de resultaten wederom laag.

Comment

Dit is een topic uit 2011
                            Bovendien is je vraag nog offtopic ook. SmileySuicide.gif
                            ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

Hij laat dit topic herleven. Maar in de winter is het een noo-goo

Comment

Bezig...
                              X