Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Iemand ervaring met LED grow lampen?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Iemand ervaring met LED grow lampen?

    Korting op 420shop
    Hallo heeft er iemand ervaring met het kweken met LED Lampen
    de website zegt dat 120WATT LED Panel een 600watt normale lamp vervangt.
    Handig voor de energie rekeing zou ik denken maar werkt het?
    Tips welkom

    Rook ze

    #2
    Re: Iemand ervaring met LED grow lampen?

    als ze echt zo goed zouden werken,dan hing heel het westland eral vol mee

    Comment


      #3
      Het werkt erg goed voor de groei periode. Ze hebben dan ook minder water nodig. Voor de bloei kan het ook wel maaaaaaar je moet dan wel rekening houden dat je opbrengst kleiner is. Big bang doet het goed. Ik hang er zelf altijd 2 spaarlampen bij van 30watt om het kleuren spectrum groter te maken en ik denk zelf dat het wat meer opbrengst geeft op het einde van de kweek. Ik kweek nu mijn planten 4 weken voor onder mijn led lamp van 120watt om ze na die 4 weken buiten te planten. Werk zover ik nu kan kijken echt super goed. Zie mijn kweekverslag. Succes!

      Comment


        #4
        Re: Iemand ervaring met LED grow lampen?

        Groei periode is top. Bloei doe ik onder hps. In de drie weken groei periode kun je heel wat euro's besparen. Al is de aanschaf van een led duurder!

        Grtz Q

        Comment


          #5
          Re: Iemand ervaring met LED grow lampen?

          ik zou eerlijk gezegd niets bestellen uit tsechie (hoe de fuck moete da eigelijk schrijve?)
          betaal dan liever 20 euro meer om het in NL te bestellen en bespaar je de verzendingskosten door het te gaan ophalen?

          Comment


            #6
            Re: Iemand ervaring met LED grow lampen?

            CH staat voor Zwitserland en zij importeren deze vanuit Nederland en Nederland import deze vanuit China

            Comment


              #7
              Koop een tneon van 2 keer 75watt en je heb gegarandeerd meer opbrengst dan met een led lamp. En het bespaart je ook nog eens geld in de aanschaf.

              Comment


                #8
                Re: Iemand ervaring met LED grow lampen?

                Is dat zo, ik ben nu goed bezig met led alleen ff afwachten wat deze met de bloei doet.
                Wat kost dan zon 75w tl?

                Comment


                  #9
                  Re: Iemand ervaring met LED grow lampen?

                  ik heb een lgf spectrabox van 350 watt en heb er twee keer 500 a 600 van af gehaald en moet zeggen ben heel te vreden mee maar haal je geen ander als die is 16 kleuren en heeft flower booster moet zeggen dat dat ding ook nog eens zuinig is met stroom betaal per maand 15 a 20 euro stroom extra dus moet kunnen he groetjes en succes er mee

                  Comment

                  Bezig...
                  X