Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

big bang autoflower zonder voeding

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    big bang autoflower zonder voeding

    Korting op 420shop
    Hallo,

    Vraagje:Heb 5 dagen terug 2 big bang autoflowers ontkiemt en gepot en ze zijn 3 dagen terug uitgekomen ,heb ze nu voor het raam gezet zodat ze wat licht kunnen vangen,maar het is niet veel i.v.m het slechte bewolkte weer. wat kan ik het beste doen? ze onder een tl buis hangen ? zoja wat voor een tl buis en hoever moet de tl er bovenhangen? ze zijn nu ongeveer 3cm foto's volgen!

    Hoop op wat hulp

    #2
    In het begin mogen zowiezo niet in het directe zonlicht dus het is prima weer nu. Gewoon voor de raam en in het weekend lekker buiten in de zon want het word super goed weer voor je plantjes
    Succes!

    Comment


      #3
      Re: big bang autoflower zonder voeding

      Hey Led,

      Wanneer mogen ze eigenlijk in de volle zon? mag dat pas na een week?

      greetz

      Comment


        #4
        Een vriend van mij heeft ze na een week al in de zon gezet. Doen het nog steeds prima!

        Comment


          #5
          Re: big bang autoflower zonder voeding

          Heb ze nu nog binnen voor het raam staan,ze zijn inmiddels bijna 5 cm ,dus ze groeien behoorlijk.
          Hoop dat het flink zonnig word komende week dan kan ik ze buiten op het balkon zetten
          Hou je op de hoogte!

          greetz

          Comment


            #6
            Re: big bang autoflower zonder voeding

            Je kan je plant gewoon buiten plaatsen hoor zelfs in de zon tis tenslotte een plant he
            God was never on your side..

            Comment


              #7
              Re: big bang autoflower zonder voeding

              Nou buiten zet ik hem nog niet,want alleen maar regen en bewolking,heb ze nu in hokje gezet met een philips tornado spaarlamp erboven (6 a 7 cm afstand)
              Zodra het mooi weer word zet ik ze buiten,eentje heb ik dus onder de lamp en een op de vensterbank,ben benieuwd of ik het verschil ga merken..

              greetz

              Comment


                #8
                Re: big bang autoflower zonder voeding

                Update:

                De plant die ik onder de tornado spaarlamp heb gezet heeft nu iets grotere bladen dan die op de vensterbank.
                Heb ze nu net allebei weer in de zon gezet op de vensterbank wat die schijnt nu volop
                ze groeien ieder geval nog goed.
                Wat zal ik met voeding doen? iemand een idee of goeie raad?
                Heb universele potgrond van florentus.Had ergens gelezen dat ze de eerste 2 weken niks nodig hebben omdat ze alle voedingstoffen uit de potgrond halen.
                Graag hoor ik jullie mening!

                Alvast bedankt Guys!

                Comment


                  #9
                  Re: big bang autoflower zonder voeding

                  Oh ja heb mijn fototoestel gevonden en ben nu de accu aan het opladen dus dadelijk elke update met foto's!

                  Comment


                    #10
                    Re: big bang autoflower zonder voeding

                    DSC02891.jpgDSC02890.jpg Hierbij dus de Foto's

                    11 mei heb ik de 2 zaadjes big bangs autoflower tussen wat watjes gelegd en goed nat gemaakt ,2dagen later waren ze al ontkiemt,heb ze voorzichtig met een pinset ongeveer 5mm in de aarde gestopt ,2 dagen later kwamen de kopjes al boven
                    Heb ze tot gisteren (17-5-2011) op de vensterbank gehad,nu heb ik een tornado 23 watt (106 watt) spaarlamp kleur 827 erboven gehangen.ben benieuwd of dat helpt.op de doos stond 1500 lumen dus dat is niet erg veel maar beter iets dan niks.
                    Als het deze week mooi weer word wil ik ze voor het eerst op mijn balkon zetten.
                    Ben eigenlijk benieuwd wat de opbrengst zal zijn zonder goeie lampen,meestal lees ik dat het niet veel is.
                    Volgende kweek word ieder geval met een secret jardin dr nog wat.. met een 600 watt lamp.
                    Maar eerst maar eens kijken wat deze 2 big bang autoflowers doen..
                    Iemand nog raad?

                    Greetz

                    Comment


                      #11
                      Re: big bang autoflower zonder voeding

                      Update 20-5-2011

                      Merk dat het plantje buiten het minder doet dan het plantje onder de philips tornado 23 watt spaarlamp 827 1500 lumen,ik heb hem er 2 a 3 cm onder staan.
                      Heb nu het plantje wat achter blijft zojuist onder de lamp gezet en die onder de lamp stond in de zon op het balkon ,nu hopen dat ze zon blijft schijnen.
                      Zodra hij over 2 weken in de bloei gaat ,geef ik hem extra voeding.

                      greetz foto's volgen nog

                      Comment


                        #12
                        Re: big bang autoflower zonder voeding

                        No worries man.
                        De big bangs krijgen hun groeispurt nog wel!
                        In de eerste instantie dacht ik ook dat ze wat achterliepen, maar nu een krappe maand verder, heb ik weer vertrouwen.
                        Hier een pic van eergisteren:



                        En ze groeien elke dag flink.

                        BTW ik heb ze onder 1 spaarlamp staan van 125W.

                        Greetz!

                        PS Erg toevallig dat ik ook op de grond van florentus kweekte (in de eerste 2 weken), maar sinds ik ze overgepot heb naar cocos en voeding geef, stijgen/ruiken ze als een gek!
                        Maar nog geen bloei....
                        Last edited by boredtc; 20 May 2011, 20:11.

                        Comment


                          #13
                          Re: big bang autoflower zonder voeding

                          Het Boredtc hoop dat ze die groeispurt nog krijgen ,heb jij ook de big bang auto of de normale big bang?
                          Wanneer heb jij ze over gepot? bij 2 weken?en in hoeveel liter potten?
                          Welke 125 watt spaarlamp heb jij,ik wil namelijk ook iets meer dan die philips tornado 23 watt(106)watt
                          dan kan ik namelijk ze er allebei onder zetten wel zo makkelijk nu wissel ik ze af..
                          welke voeding gebruik jij en vanaf welke week? cocos waar kun je dat kopen ? ben ook nog maar een leek
                          Mooi foto van je kindje man!
                          Hoop vragen maar moet ook nog veel leren..

                          Greetz

                          Comment


                            #14
                            Re: big bang autoflower zonder voeding

                            DSC02894.jpg Hierbij net even snel foto geschoten van de kleine dame! 9 dagen geleden had ik hem net tussen de watjes gelegd

                            Comment


                              #15
                              Re: big bang autoflower zonder voeding

                              had ik haar tussen de watjes gelegd LOL

                              Comment

                              Bezig...
                              X