Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Ziet er goed uit gozer. Ik heb ook big bang autoflowers, ze zijn nu zo'n 5 weken oud dus heb hier goed vergelijkingsmateriaal. Heb ze alleen wel buiten staan.
Ik zag op een van je foto's een ph-meter als het goed is. Klopt het dat die iets van 5 a 10 euro is? want vroeg me af of die nou goed werkt aangezien ik ook ph-meters op internet heb zien staan voor 50+ eutjes
Hey ja ik knal straks een paar nieuwe foto's erop. Hoe lang heb jij ze nu staan dan? Mijne zijn namelijk wel een stukkie kleiner, maar heb ook geen lampen gebruikt.
Greetz
Hey ja ik knal straks een paar nieuwe foto's erop. Hoe lang heb jij ze nu staan dan? Mijne zijn namelijk wel een stukkie kleiner, maar heb ook geen lampen gebruikt.
Greetz
Damnnn ze zijn de tent uitgegroeid! 1 blad tegen de lamp en die is verbrand,klein stukkie maar gelukkig,wat me ook opviel zijn diverse kleine gaatjes in de blaadjes ,lijkt wel of er iets aan gegeten heeft... kan alleen niks vinden! wie zou weten wat dat zou kunnen zijn?
ze staan nu ieder geval op het balkon,heb de 3 kleine van een weekje oud nu in de tent gezet onder de lampen.
Ziet er nice uit kerel!
Uiteindelijk hebben ze het in de groei goed gedaan
Nu hopen op volle knoppen!
Mijn dames zitten vol in de bloei nu.
Zal vandaag of morgen een update plaatsten.
Greetz!
Daar zijn we weer na 3 dagen pinkpop ,nog steeds aan het bijkomen.. ze zijn inmiddels flink gegroeid,had niet verwacht dat ze zo groot zouden worden.. voor de andere 3 kleine dames heb ik 3,5 liter potten genomen ipv 10 liters,nu zullen ze wel kleiner blijven,de 2 grote dames zijn nu 72 en 70cm groot en zijn inmiddels gaan bloeien Hierbij natuurlijk de foto's
De 3 kleine dames heb ik gister verpot ,waarbij bij een dame alle wortels waren afgebroken dat is die helemaal rechts op de foto te zien is,hopelijk maakt die snel nieuwe wortels aan.DSC02928.jpgDSC02929.jpgDSC02930.jpgde 2 grote dames staan nu gewoon de hele tijd op het balkon en krijgen dus dus niet erg veel licht.
volgende update volgt over een weekje
Ooooh....
Ik kwam kijken omdat ik iets zag over een kweekje zonder voeding.
Zit ik te lezen, zie ik dat je ze volop aan het voeren bent...tsja, misschien de titel even veranderen dan ?
Ooooh....
Ik kwam kijken omdat ik iets zag over een kweekje zonder voeding.
Zit ik te lezen, zie ik dat je ze volop aan het voeren bent...tsja, misschien de titel even veranderen dan ?
Heyy,
Ja was eerst de bedoeling ze zonder voeding te kweken maar daar is dus verandering in gekomen,sorry voor het ongemak. weet alleen niet hoe ik de titel moet aanpassen??
Hey Motorguy ja ik kan het ook niet vinden man ik dacht eerst overbewatering ofzo maar kwam niet echt heel erg overeen met de kenmerken genoemd op de site hiero. Het meeste wat er nog op lijkt is wat ik hier vond over wantsen http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...es-in-bladeren alleen zulke beestjes heb ik niet gespot op mn planten.
9 juli ga ik ook op vakantie voor een week alleen laat me ma lekker voor me plantjes zorgen
Succes met de dames
Greetsz
Hey Motorguy ja ik kan het ook niet vinden man ik dacht eerst overbewatering ofzo maar kwam niet echt heel erg overeen met de kenmerken genoemd op de site hiero. Het meeste wat er nog op lijkt is wat ik hier vond over wantsen http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...es-in-bladeren alleen zulke beestjes heb ik niet gespot op mn planten.
9 juli ga ik ook op vakantie voor een week alleen laat me ma lekker voor me plantjes zorgen
Succes met de dames
Greetsz
Hey Timmeh,
Bedankt voor de tip kerel!,zou zo maar kunnen zijn dat wantsen het probleem is ,lijkt er inderdaad erg veel op,heb het alleen niet op alle bladeren!ik geef ze voortaan ook water via de onderkant,lijkt erop dat ze daar beter op reageren.
Hoop dat de bloei nog flink gaat doorzetten want het is momenteel nog niet veel,maar ja ze zijn pas van 11 mei dus ze mogen nog ff allleen zijn ze al 85 cm en ze blijven maar doorgroeien
Comment