Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

big bang autoflower zonder voeding

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: big bang autoflower zonder voeding

Morgen weer een update met foto's afgelopen dagen even druk gehad.

Greetz

Comment

Ziet er goed uit gozer. Ik heb ook big bang autoflowers, ze zijn nu zo'n 5 weken oud dus heb hier goed vergelijkingsmateriaal. Heb ze alleen wel buiten staan.
      Ik zag op een van je foto's een ph-meter als het goed is. Klopt het dat die iets van 5 a 10 euro is? want vroeg me af of die nou goed werkt aangezien ik ook ph-meters op internet heb zien staan voor 50+ eutjes

Comment

Hey,de meter die ik heb is een vocht meter dus geen ph meter.deze meter was 8,50 euro bij het tuincentrum.

Heb je foto's van je big bang auto's?

greetz

Comment

hey hallo

ze gaan lekker bij je
          ik heb mijn big-bang ook onder spaarlampen gekweekt
          en haar 5 dagen geleden geknipt 29 gr nat..
          http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...n-niet-wachten...

keep up the good job... grtzz birdie

Comment

DSC02915.jpgDSC02918.jpgDSC02917.jpgDSC02916.jpgzoals beloofd hier de update met foto's!

De dames zijn flink gegroeid,en heb ze gister nog voeding gegeven 2ml op 350ml water en daar doen ze het goed op.

Heb nog geen bloeikenmerken waargenomen die zullen er elk moment zijn denk ik zo.

Greetz

DSC02919.jpg

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door birdie71 View Post
              hey hallo

ze gaan lekker bij je
              ik heb mijn big-bang ook onder spaarlampen gekweekt
              en haar 5 dagen geleden geknipt 29 gr nat..
              http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...n-niet-wachten...

keep up the good job... grtzz birdie
              Ben benieuwd wat je er droog aan over houd en of ze een beetje proeven

Greetz

Comment

Hey ja ik knal straks een paar nieuwe foto's erop. Hoe lang heb jij ze nu staan dan? Mijne zijn namelijk wel een stukkie kleiner, maar heb ook geen lampen gebruikt.
                Greetz

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door timmeh View Post
                  Hey ja ik knal straks een paar nieuwe foto's erop. Hoe lang heb jij ze nu staan dan? Mijne zijn namelijk wel een stukkie kleiner, maar heb ook geen lampen gebruikt.
                  Greetz

Comment

Damnnn ze zijn de tent uitgegroeid! 1 blad tegen de lamp en die is verbrand,klein stukkie maar gelukkig,wat me ook opviel zijn diverse kleine gaatjes in de blaadjes ,lijkt wel of er iets aan gegeten heeft... kan alleen niks vinden! wie zou weten wat dat zou kunnen zijn?
                    ze staan nu ieder geval op het balkon,heb de 3 kleine van een weekje oud nu in de tent gezet onder de lampen.

greetz

Comment

Ziet er nice uit kerel!
                      Uiteindelijk hebben ze het in de groei goed gedaan
                      Nu hopen op volle knoppen!
                      Mijn dames zitten vol in de bloei nu.
                      Zal vandaag of morgen een update plaatsten.
                      Greetz!

PS: Goed kweekspul he die cocopeat
                      Last edited by boredtc; 8 June 2011, 20:49.

Comment

Daar zijn we weer na 3 dagen pinkpop ,nog steeds aan het bijkomen.. ze zijn inmiddels flink gegroeid,had niet verwacht dat ze zo groot zouden worden.. voor de andere 3 kleine dames heb ik 3,5 liter potten genomen ipv 10 liters,nu zullen ze wel kleiner blijven,de 2 grote dames zijn nu 72 en 70cm groot en zijn inmiddels gaan bloeien Hierbij natuurlijk de foto's
                        De 3 kleine dames heb ik gister verpot ,waarbij bij een dame alle wortels waren afgebroken dat is die helemaal rechts op de foto te zien is,hopelijk maakt die snel nieuwe wortels aan.DSC02928.jpgDSC02929.jpgDSC02930.jpgde 2 grote dames staan nu gewoon de hele tijd op het balkon en krijgen dus dus niet erg veel licht.
                        volgende update volgt over een weekje

GreetzDSC02931.jpg

Comment

Ooooh....
                          Ik kwam kijken omdat ik iets zag over een kweekje zonder voeding.
                          Zit ik te lezen, zie ik dat je ze volop aan het voeren bent...tsja, misschien de titel even veranderen dan ?
                          ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door QnQ View Post
                            Ooooh....
                            Ik kwam kijken omdat ik iets zag over een kweekje zonder voeding.
                            Zit ik te lezen, zie ik dat je ze volop aan het voeren bent...tsja, misschien de titel even veranderen dan ?
                            Heyy,

Ja was eerst de bedoeling ze zonder voeding te kweken maar daar is dus verandering in gekomen,sorry voor het ongemak. weet alleen niet hoe ik de titel moet aanpassen??

Greetz

Comment

Hey Motorguy ja ik kan het ook niet vinden man ik dacht eerst overbewatering ofzo maar kwam niet echt heel erg overeen met de kenmerken genoemd op de site hiero. Het meeste wat er nog op lijkt is wat ik hier vond over wantsen http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...es-in-bladeren alleen zulke beestjes heb ik niet gespot op mn planten.
                              9 juli ga ik ook op vakantie voor een week alleen laat me ma lekker voor me plantjes zorgen
                              Succes met de dames
                              Greetsz

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door timmeh View Post
                                Hey Motorguy ja ik kan het ook niet vinden man ik dacht eerst overbewatering ofzo maar kwam niet echt heel erg overeen met de kenmerken genoemd op de site hiero. Het meeste wat er nog op lijkt is wat ik hier vond over wantsen http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...es-in-bladeren alleen zulke beestjes heb ik niet gespot op mn planten.
                                9 juli ga ik ook op vakantie voor een week alleen laat me ma lekker voor me plantjes zorgen
                                Succes met de dames
                                Greetsz
                                Hey Timmeh,

Bedankt voor de tip kerel!,zou zo maar kunnen zijn dat wantsen het probleem is ,lijkt er inderdaad erg veel op,heb het alleen niet op alle bladeren!ik geef ze voortaan ook water via de onderkant,lijkt erop dat ze daar beter op reageren.
                                Hoop dat de bloei nog flink gaat doorzetten want het is momenteel nog niet veel,maar ja ze zijn pas van 11 mei dus ze mogen nog ff allleen zijn ze al 85 cm en ze blijven maar doorgroeien

Greetz

Comment

Bezig...
                                X