Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

big bang autoflower zonder voeding

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: big bang autoflower zonder voeding

Hier weer een update van de 2 grotere dames en de 3 kleinere dames,DSC02929.jpgDSC02940.jpgDSC02941.jpgDSC02942.jpgDSC02943.jpgDSC02930.jpgDSC02931.jpgDSC02933.jpgDSC02934.jpgDSC02935.jpgDSC02936.jpgDSC02937.jpgDSC02938.jpg
    de kleine dames doen het opzich goed maar alleen de rechtse in het tentje doen niks meer omdat ik vorige week de wortels afbrak bij het verpotten!,hoop dat ie nog gaat bijtrekken maar ik denk het niet.ook omdat het een autoflower is en hij nu niet goed,helemaal niet goed kan groeien. de oudere dames doen het ook goed en staan nu al 2 weken op het balkon waar ze erg weinig licht krijgen.geef ze af en toe nog groeivoeding,ze zijn inmiddels 85 en 82 cm,ik heb ze in hun 2e week verpot van 2 literpotten naar 10 literpotten ,blijf het raar vinden waarom ze zo groot worden? de andere jonge dames blijven een stuk kleiner,maar die heb ik ook in 3,5 literpotten staan en worden niet meer verpot!zoals je kunt zien op de foto's staan de oudere dames(11 mei) in de bloei ,en worden de topjes langzamer wat groter,ik heb er ook foto's bijgezet van de gele vlekjes waar gaatjes invallen,wat waarschijnlijk wansen kunnen zijn (via tip van timmeh)ook een blad met grotere gaten waar je duidelijk ziet waarvan gegeten is,denk een of andere vlieg ofzo want ik kan geen rupsen vinden dus ben beneuwd wat dat zou kunnen zijn,verder ben ik benieuwd hoe groot ze nog gaan worden want ze groeien nog steeds door.geef ze elke dag nu 350ml water per plant,de kleine geef ik op gevoel en natuurlijk een stuk minder.
    volgende week weer een nieuwe update,heeft er iemand ervaring met een bumat watersysteem?DSC02939.jpg

Comment

Echt ziek ouwe mijne zijn van 28 april en die van jou zijn twee keer zo groot...

Comment

ja snap ook niet hoe dat kan,dacht dat autoflower klein bleef... maar zal misschien met de 10 literpot te maken hebben,hoeveel ltrpotten gebruik jij ?
        Last edited by ceBep; 21 June 2011, 23:17. Reden: verkeerd quoten, lees de regels!

Comment

nadat ik gisteravond bladluizen heb gevonden op de kleine dames,vandaag na het werk gelijk maar pokon spulleke aangeschaft en net alle planten goed behandeld,even de lampen uit en laten drogen en weer onder de lampen nu nog even controleren of ze wegblijven die kleine kutbeesten!

Comment

Kleine update zonder foto's:

De 2 oudere dames blijven maar stug doorgroeien en bereiken nu bijna 1 meter.. (97 en 96cm!)
            Volgende keer ga ik dus nog kleinere potten gebruiken,ben benieuwd wat de andere 3 dames gaan doen in de 3,5 literpotten.De bladluizen zijn volgens mij nu allemaal verdwenen ik heb na een grondige inspectie niks meer kunnen waarnemen,dus ik blijf het nu wel in de gaten houden en zonodig weer behandelen,ik heb een spuitfles pokon bij de karwei gekocht voor 5 euri en dat helpt dus goed,let op nooit onder de volle zon of lampen je planten behandelen,eerst laten opdrogen en dan pas weer onder de zon/lamp.
            De bloei bij de grote dames zet langzaam door,ben benieuwd wat de toppen gaan doen met deze beperkte hoeveelheid licht op mijn balkon.de 3x kleine dames groeien nu ook elk moment mijn schoenententje uit..
            Binnenkort weer een update met foto's

Greetz

Comment

geen ff een link waar je zo'n lamp besteld...
              of een adres waar je ze kan kopen onder welke naam..

thank-you!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door bosjesman View Post
                geen ff een link waar je zo'n lamp besteld...
                of een adres waar je ze kan kopen onder welke naam..

thank-you!
                Je gaat naar de karwei en vraagt even naar de philips tornado spaarlamp 23 watt (106 wat) 827. 1550 lumen.
                Je kunt er ook verhuisfittingen krijgen die heb ik daar ook gehaald. super makkelijk !

Comment

Kleine update:

De 2 grote dames blijven maar groeien inmiddels 98 en 103cm en staan goed in de bloei,knoppen groeien langzaam maar zie ze groter worden (binnenkort foto's!!)
                  de 3 kleine dames zijn inmiddels de tent uitgegroeid en staan ook op het balkon en geef ze om de 2 dagen voeding heze complex groei.
                  Ze ruiken flink op het balkon Ik zeg Heeeeeeeeeeeeeeeerlijk!!

Comment

hierbij update met foto's:

de 3 kleinere dames doen het niet echt goed,ze groeien niet hard en ze zijn ontkeimt vanaf 27 mei en ik zie nog geen bloeikenmerken... de 2 oudere dames doen het beter!,geef ze elke dag nu 350ml water ,heb alleen nog geen idee hoe ik dat ga doen van 9 juli t/m 24 juli want dan ben ik namelijk op vakantie. de bloei zit er goed in bij de 2 oudere dames,ze groeien langzaam wat dikker ,hopelijk blijft dat zo doorzetten.na de vakantie komt er weer een update ,dan moeten ze ook ongeveer klaar zijn

DSC02944.jpgDSC02951.jpgDSC02953.jpgDSC02952.jpgDSC02945.jpgDSC02946.jpgDSC02947.jpgDSC02948.jpgDSC02949.jpg
                    DSC02950.jpg

Comment

Dat zijn zeker mooie planten.. ik heb dr ook 3 van alleen ik ga ze allemaal buiten doen! Hopen dat er flink wat aan komt

Comment

Terug van 2 weken vakantie binnenkort update met foto's!

Comment

Zoals beloofd hierbij de update met foto's.

Ik ben van 9 juli t/m 25 juli op vakantie geweest en heb hiervoor een blumat watersysteem aangelegd,en het werkt prima!
                          Ik had een bak van 20 liter aangemaakt en er zat nog een paar liter in toen ik gister terug kwam. de 2 oude dames van 11 mei (ontkiemen) zijn goed gegroeid in de toppen,de 3 kleine dames zijn behoorlijk achtergebleven maar misschien dat die nog beter gaan groeien want ze zijn van 27 mei (ontkiemen) ,1 plantje heeft bijna geen water gehad omdat de leiding dubbel zat ,maar die staat er vandaag alweer beter bij dan gister dus dat komt wel goed. hierbij de foto's

DSC03052.jpgDSC03054.jpgDSC03057.jpgDSC03060.jpgDSC03061.jpgDSC03062.jpgDSC03063.jpgDSC03064.jpgDSC03058.jpgDSC03059.jpgDSC03055.jpgDSC03056.jpgBen benieuwd of iemand weet hoelang ze nog moeten? ik zat zelf aan 1 week te denken. greetz
                          Attached Files

Comment

hier nog een paar ingezoemde foto's ,iemand een idee hoelang ze nog moeten of kunnen ze al om?
                            DSC03067.jpgDSC03073.jpgDSC03071.jpgDSC03068.jpgDSC03069.jpg
                            greetz
                            Attached Files

Comment

nog wel 2 weken geduld
                              heb ze ook gehad en die zwellen nog ver door als alle haren al bruin zijn
                              je zal zien dat je toppen echt nog veel dikker worden
                              de bigbang heeft hier echt wel 13 weken gestaan
                              en bij omhalen de onderste buds die nog geheel witte haren hadden nog 2 weken langer laten staan

dus geduld.. brengt meer op

sucses hoop dat je het nog op kan brengen... grtzzz biride

P.S is wel een lekker wietje..!!!!

Comment

Hey ze zien er mooi uit man, mijne zijn ukkies gebleven maar zit nu ook met de vraag of ik ze kan oogsten.
                                Birdie begrijp ik nou goed dat je de bovenste top er gewoon of kan knippen en de rest nog ff kan laten staan aangezien ik de amberkleur alleen op de bovenste toppen heb en nog niet op de lagere toppen?

Aju timm timmehhh

Comment

Bezig...
                                X