Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

big bang autoflower zonder voeding

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: big bang autoflower zonder voeding

hey birdie,

denk dat ik ze nog een week laat staan en dan de 2 oudere dames ga oogsten,de 3 jongere plantjes laat ik nog lekker aanzwellen
    maar als ik je goed begrijp kan ik dus de onderste buds laten zitten bij het oogsten en die nog langer laten staan?

greetz

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door timmeh View Post
      Hey ze zien er mooi uit man, mijne zijn ukkies gebleven maar zit nu ook met de vraag of ik ze kan oogsten.
      Birdie begrijp ik nou goed dat je de bovenste top er gewoon of kan knippen en de rest nog ff kan laten staan aangezien ik de amberkleur alleen op de bovenste toppen heb en nog niet op de lagere toppen?

Aju timm timmehhh
      timmeh kerel hoe staat het ermee daar bij jou hier gaan ze redelijk goed,de 2 oudere dames hebben echt veel grotere buds dan de 3 kleine dames,dus ik gebruik alleen nog maar de 10 liter emmers !.zit nu alleen beetje met de vraag wanneer ik kan gaan oogsten want te laat is ook weer niet goed.. maar ja ik wacht nog een week af vanaf vandaag en maak dan de beslissing. heb jij nog foto's,heb niks meer van boredt vernomen ook geen update's meer ben benieuwd wat zijn planten hebben gedaan..

greetz

Comment

vandaag de toppen eens goed bekeken en kwam tot de ontdekking dat er behoorlijk wat meeldauw inzit iemand raad????
        nu las ik dat melk zou helpen,dus melk over de plant en toppen spuiten,de ene zegt dat het helpt de ander weer niet ,wat is nu slim om te doen? of gewoon de planten vernietigen?intussen met magere melk behandeld maar het blijft zitten heb er nu 2 dikke toppen uitgeknipt en weggegooid.denk dat ik ze over een paar dagen ga oogsten en dan alle besmette delen weggooi ,hoop toch nog iets over te houden

greetz
        Last edited by motorguy34; 29 July 2011, 12:24.

Comment

yo motorguy ik heb ff geupdate moet je maar ff checken, succes met je planten gozer

Comment

update:

Heb vanmorgen de 2 oude dames geoogst,ze zaten vol meeldauw en toprot !!!,de toprot kwam ik pas achter bij het knippen,heb het meeste weg kunnen gooien . na veel knippen en grondig nakijken toch een klein beetje over gehouden. qua gewicht weet ik niet hoeveel ik over gehouden heb nat. en heb geen weegschaal dus dat komen we niet te weten.ik denk dat de meeldauw en toprot komt door de afgelopen 3 weken slecht vochtig weer. de volgende kweek zorg ik dat ik een tent heb en lampen gebruik tijdens de bloei,nu stonden ze op een overdekt balkon en weinig zon.dus in een tent zal het wel beter gaan en heb je denk ik geen last van insecten en meeldauw ,ider geval niet zo snel al buiten!,ik heb erg veel geleerd deze 1e kweekronde.Ik zie erg uit naar de 2e kweek maar daar wacht ik nog even mee omdat ik ergens anders ga wonen.dus even de situatie bekijken foto's heb ik niet geplaats het is niet de moeite wat ik er van over gehouden heb laat staan droog!,beetje teleurgesteld ben ik wel maar erg veel geleerd en dat is nog het belangrijkste! Deze topic kan gesloten worden!

greetz en tot de 2e kweek !

Comment

Bezig...
            X