Ik heb hier nu een 2 maanden oude plant opgekweekt vanuit een zaadje, nu wil ik weten of dit inderdaad een vrouwtje is en wat jullie vinden van de conditie van me plant. Zij staat op aarde en geef haar ook voedingIMAG0318.jpgIMAG0317.jpg.
Forum Top Ad MOBILE Smallest
Collapse
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Mannetje of vrouwtjes plant?
Collapse
X
-
Re: Mannetje of vrouwtjes plant?
Dit was bella, een zeer vreemde meid
In het echt is het meestal beter te zien dan op een foto, kijk het volgende topic even door over geslachtsbepaling dan kan je het waarschijnlijk daarna zelf bepalen!
Veel gestelde vragen over het forum
JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
420Shop.NL - Headshop / Seedshop : Korting voor leden van Jointjedraaien.nl
Comment
-
Re: Mannetje of vrouwtjes plant?
Hoy marco,
Wat een vreemd ding heb je daar... Ziet er mij vrouwelijk uit maar is terug in groei geschoten door het langer worden van de dagen als je het mij vraagt. Hoop voor jou dat alles goedkomt (met het oog op stress enzo). Maakt ze in de top reeds blad aan met 5 of meer vingers? Kun je ons ook iets meer vertellen over de soort eventueel en hoe je zo ver bent gekomen? Enkel zonlicht?
Ik heb je topic verplaatst van het "members introduction gedeelte" naar de sectie "vragen binnenweed kweken" omdat je daar sneller en gerichter antwoord zult krijgen. Ik heb ze naar daar verhuisd omdat ik zie dat ze binnenstaat, maar dit kan eventueel altijd gewijzigd worden. Gelieve er in de toekomst attent op te zijn altijd in het juiste subforum te posten.
Grtz $iRsigpic
Comment
Comment