Vooraleer ik jullie overval met mijn vragen:
R-E-S-T-E-P-T aan dit forum en z'n actieve leden! Dankzij jullie heb ik al veel bijgeleerd, zowel van opgestarte draadjes als van links in jullie onderschriften. Waarvoor mijn eeuwige dank, want door de planten zie je soms de toppen niet
Ik heb gekozen om zelf met triplex een kast in elkaar te boxen. De afmetingen waarvoor ik heb gekozen zijn 120x120x200cm. Zoals hiervoor vermeld ga ik in de Brico zelf hout halen om ze in elkaar te vijzen, ik vind dat wel lekker gezellig, het zo zelf maken De rest van de onderdelen dacht ik te bestellen via growshopnl.com, de prijzen lijken me het meest correct maar als ik me vergis: goedkoper mag je altijd vermelden, ook in een Belg zit een stukje Hollander
Rvk Buisventilator 125 AL 225m3 dia 125mm
Phat Filter 300m3 met 125mm flens
600 watt compleet ELT philips (Soort Kap: Hamerslagkap)
Sonodec Geisoleerde slang 127mm - 5 meter
Powerdimmer fan contoler 1500 watt
Hogedruk natriumlampen bloei philips son-t pia plus 600 w
Relaiskast standaard 2 x 600 w
Zwart/Wit folie rol 25 x 2 meter
Geluiddemper 125mm (flexibel) - 1m
CANNA boost accelerator 0,25 ltr.
CANNA cannazym 0,5 ltr.
CANNA terra flores 5 ltr.
CANNA vega A+B 5ltr
thermo/hygro meter wit
Totaal = 590 euro excl verzending
R-E-S-T-E-P-T aan dit forum en z'n actieve leden! Dankzij jullie heb ik al veel bijgeleerd, zowel van opgestarte draadjes als van links in jullie onderschriften. Waarvoor mijn eeuwige dank, want door de planten zie je soms de toppen niet
Ik heb gekozen om zelf met triplex een kast in elkaar te boxen. De afmetingen waarvoor ik heb gekozen zijn 120x120x200cm. Zoals hiervoor vermeld ga ik in de Brico zelf hout halen om ze in elkaar te vijzen, ik vind dat wel lekker gezellig, het zo zelf maken De rest van de onderdelen dacht ik te bestellen via growshopnl.com, de prijzen lijken me het meest correct maar als ik me vergis: goedkoper mag je altijd vermelden, ook in een Belg zit een stukje Hollander
Rvk Buisventilator 125 AL 225m3 dia 125mm
Phat Filter 300m3 met 125mm flens
600 watt compleet ELT philips (Soort Kap: Hamerslagkap)
Sonodec Geisoleerde slang 127mm - 5 meter
Powerdimmer fan contoler 1500 watt
Hogedruk natriumlampen bloei philips son-t pia plus 600 w
Relaiskast standaard 2 x 600 w
Zwart/Wit folie rol 25 x 2 meter
Geluiddemper 125mm (flexibel) - 1m
CANNA boost accelerator 0,25 ltr.
CANNA cannazym 0,5 ltr.
CANNA terra flores 5 ltr.
CANNA vega A+B 5ltr
thermo/hygro meter wit
Totaal = 590 euro excl verzending