Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

LED Lamp.

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

LED Lamp.

Korting op 420shop
    Goeiemiddag beste medekwekers ,

Ik vroeg mij af of led en Hps samen kunnen hangen ?

Ik ben op zoek naar een LED Lamp die MINSTENS evenveel doet als een 400 watt hps lamp qua oogst .

En vroeg mij ook af wat het verbruik is van zon LED Lamp en of dit warmte geeft of niet.

Kan iemand mij helpen ??

MVG
    Cannabis is een plant, en planten dienen de mens tot voedsel.

Re: LED Lamp.

Serieus Nimand ... ??

Comment

Ik heb aardig wat op internet gelezen over led licht. Nu lees je op internet dat sommige led lampen sommige Hps evenaren que opbrengst en sommige mensen ontkrachten dit weer.
      Maar als je in totaliteit kijkt dan denk ik dat een 120w led voordeliger is dan een 400w Hps, want het kost je minder energie verbruik en daarbij minder warmte uitstoot(is overgens wel handig)

Comment

ja er zal altijd verchil in zite

Comment

ja en die moet je met elkaar afwegen en je conslusies trekken

Comment

Kheb ondertussen ook meer gelezen en zou wel graag zon LED lamp willen proberen , en eventueel als het resultaat me bevalt volledig overstappen op LED .

Weet iemand waar ik die best haal ?

Comment

Onder led kun je redelijk kweken maar de opbrengst is wel een stuk lager. Niet elke plant doet het goed onder led. Ik heb een autoflower big bang er onder gehad en kreeg echt mini topjes. De gewone big bang deed het wel goed en ook de lowrider 2 was wel aardig. Je kunt de led lamp super goed gebruiken voor het voor groeien. Ze worden dan echt super donker groen(wat ik heb onder vonden) Maar voor het bloeien zou ik toch de 400w pakken voor meer opbrengst. Led kan gewoon niet zo ver stralen, daarom blijven de topjes onderaan allemaal vrij klein omdat daar te weinig ligt komt. Wat ik zelf nu doe in de zomer is voor groeien onder led en na 4a5 weken als ze in bloei gaan naar buiten. Moet je wel autoflowers pakken natuurlijk zie mijn verslag. Staan ook foto's van big bang autoflower onder led en buiten. Dan zie je goed het verschil. Succes!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door led View Post
                Onder led kun je redelijk kweken maar de opbrengst is wel een stuk lager. Niet elke plant doet het goed onder led. Ik heb een autoflower big bang er onder gehad en kreeg echt mini topjes. De gewone big bang deed het wel goed en ook de lowrider 2 was wel aardig. Je kunt de led lamp super goed gebruiken voor het voor groeien. Ze worden dan echt super donker groen(wat ik heb onder vonden) Maar voor het bloeien zou ik toch de 400w pakken voor meer opbrengst. Led kan gewoon niet zo ver stralen, daarom blijven de topjes onderaan allemaal vrij klein omdat daar te weinig ligt komt. Wat ik zelf nu doe in de zomer is voor groeien onder led en na 4a5 weken als ze in bloei gaan naar buiten. Moet je wel autoflowers pakken natuurlijk zie mijn verslag. Staan ook foto's van big bang autoflower onder led en buiten. Dan zie je goed het verschil. Succes!
                Dank u LED !

Kunt u mij ook vertellen waar ik toch een goede LED lamp kan verkrijgen die ervoor bekend staat ook goeie resultaten te leveren in de bloei ! ?
                Verbruik van de lamp mag tot 400 watt gaan , dan gebruik ik deze in combinatie met nog een HPS ! .

Comment

Hier komt de mijne vandaan. http://www.onlineledshop.eu/contents/nl/d44.html Ik heb nergens goedkopere kunnen vinden. Ik zou wel een led lamp pakken met rood oranje en blauw. Succes!

Comment

Stuur een email naar kweekkastje@hotmail.com, hij kan jou helpen en het kan nog goedkoper dan op onlineledshop.eu , Heb er namelijk al een besteld.

Comment

maar is het ook goede kwaliteit want ik zoek me ook rot naar zo goedkoop mogelijk natuurlijk

Comment

In combinatie met hps, is zo een drie kleuren led unit prima....,maar enkel onder led kweken is een ander verhaal.

Naar mijn mening heb je een spectrum van +/- 360nm t/m 1000nm nodig, dus met het spectrum berijk van led (+/- 40nm), en met het gebruik van witte led's, zit je toch al snel aan meer dan 10 kleuren.

Ook is het emerson effect niet aanwezig in de 3 kleur.

Grtz.

Comment

Ik weet niet of het kwaliteit is maar op papier ziet het er best leuk uit en de prijs valt ook reuze mee. Maar als het crap is dan is alles duur.

Comment

moet je op lfg spectrabox.com eens kijken staan interessante dingen bij en moet zeggen doet het heel goed maar dat is voor ieder anders mijne is 240 en is gelijk aan 400 watt veel succes

Comment

Daar weet je wel wat je betaald

Comment

Bezig...
                              X