Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Drogen gaat te hard?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Drogen gaat te hard?

    Korting op 420shop
    Beste lezers,


    Gemiddeld dienen de toppen ong 14 dagen te drogen, op zijn kop hangend.
    Bij mijn verleden kweekje ging het drogen ook al zo snel, na een dag of 6 had ik al "gruis" weed.
    Nu ben ik weer aan het drogen, maar nu lijkt het weer zo snel te gaan.
    Het hangt in een hokje met afzuiging , hebben meer mensen dit probleem dat het te snel droogt, en wat kan ik daar aan doen?

    #2
    Re: Drogen gaat te hard?

    Minder afzuigen en een koudere donkere plaats zoeken

    Grtz Hash
    Geniet nooit met mate !

    Comment


      #3

      Comment


        #4
        Re: Drogen gaat te hard?

        niet af zuigen en je wiet gewoon laten drogen,gewoon in donkere kamer laten hangen voor 2 a 3 weken,daarna nog wa curen in glazen potten en tis rookbaar

        Comment


          #5
          Re: Drogen gaat te hard?

          Bedankt voor de reacties!
          Ik kan mijn afzuiging niet dimmen, tis of aan of uit. Tis gewoon kamertemperatuur, en lv is 40 a 50 procent.
          Ik ga maar een tijdschakelaar op de afzuiging zetten, 2x per dag een kwartiertje aan ofzo...................

          Comment


            #6
            Re: Drogen gaat te hard?

            Oorspronkelijk geplaatst door Weedjewel View Post
            Bedankt voor de reacties!
            Ik kan mijn afzuiging niet dimmen, tis of aan of uit. Tis gewoon kamertemperatuur, en lv is 40 a 50 procent.
            Ik ga maar een tijdschakelaar op de afzuiging zetten, 2x per dag een kwartiertje aan ofzo...................
            deed ik ook
            sigpic

            Comment


              #7
              Re: Drogen gaat te hard?

              Zonder afzuiging gaat het stinken natuurlijk. Je kunt de afzuiger in dezelfde kamer uit laten blazen als waar je drooghokje staat. Dan stinkt het niet en je trekt het ook niet zo snel droog.

              Comment


                #8
                Re: Drogen gaat te hard?

                @ Mathijs

                Dat is juist de situatie die ik heb: "de afzuiger in dezelfde kamer uit laten blazen als waar je drooghokje staat".
                Er giert waarschijnlijk teveel lucht door de kast door die afzuiging...........................vandaar die af en toe "aan"stand.
                Weedooknognietofhetwerkt.................

                Comment

                Bezig...
                X