Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Wietplanten krullen en krijgen bruine vlekjes

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Wietplanten krullen en krijgen bruine vlekjes

    Korting op 420shop
    Hallo,

    Ik heb een paar weken geleden een paar wietplantjes laten ontkiemen, dit is mijn eerste keer en gebruik geen hulpmiddelen. De planten staan voor het zolderraam. ze zijn nu ongeveer 30cm hoog, en de bladeren beginnen te krullen en bruine vlekjes te krijgen. Ik las op internet dat het aan de luchtvochtigheid ligt, en heb ze bespoten met een plantenspuit. Is het inderdaad de luchtvochtigheid of iets anders? En als het zo is, wat moet ik eraan doen?
    Poepzak 2015 - Amnesia, AK47, Red Purps, Auto Bubble & Sweet Mango Autoflower


    #2
    Re: Wietplanten krullen en krijgen bruine vlekjes

    zet ze meteen buiten,
    achter het raam gaat de plant het niet redden, het raam houd zeker de helft van het zonlicht tegen.
    sigpic

    Comment


      #3
      Re: Wietplanten krullen en krijgen bruine vlekjes

      Hey lucdepuuk,

      Kan je even een foto plaatsen? dat is een stuk makkelijker,
      krullen de bladeren omhoog of omlaag? zijn de bruine plekjes aan de puntjes of zomaar in het midden van het blad.

      peace'
      Keza
      Long time ago, Back on track.

      Comment


        #4
        Re: Wietplanten krullen en krijgen bruine vlekjes

        De bladeren krullen omlaag, en ik zal vanavond even een foto plaatsen. Maar het lijkt wel alsof al het vocht uit de bladeren wordt gezogen, niet alle bladeren, maar sommigen. Daarna komen er bruine vlekjes, en kan je gewoon stukjes van het blad afbreken. Gelukkig is het bij de meeste bladeren nog lang niet zover.

        edit: Ik geef de planten nu even geen water tot de ondergrond droog is, heb ze dus voeding gegeven en zorg dat ze zoveel mogelijk zon krijgen.
        Last edited by poepzak200; 29 May 2011, 15:28.
        Poepzak 2015 - Amnesia, AK47, Red Purps, Auto Bubble & Sweet Mango Autoflower

        Comment


          #5
          Re: Wietplanten krullen en krijgen bruine vlekjes

          Heb je al onder het blad gekeken, `t zouden tripsen kunnen zijn, heb er zelf ook al een grote problemen mee gehad.

          Comment

          Bezig...
          X