Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

super critical van greenhouse: hoe lang stretch?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    super critical van greenhouse: hoe lang stretch?

    Korting op 420shop
    Hoi,

    ik heb super critical (skunk & white widow) gekiemd op 01/11
    op 20/11 naar 12/12 en hier ergens getopt op node (3) à 4
    op 30/11 verpot naar bloeitent
    eerste haartjes op 11/12



    het zijn struikerige planten, ik heb een scrognet boven de potten hangen

    mijn vorige kweek, critical (die eigenlijk niks met deze supercritical te maken heeft) stretchte na eerste haartjes nog 20 dagen, en vanaf 12/12 nog 40 dagen zal dit hier ook zo zijn?

    critical plus staat nu 23 dagen op 12/12 en een 3 tal dagen eerste haartjes. hoeveel stretcht deze soort nog? gaan ze zoals critical nog 17 dagen doorstretchen? dan zou ik net verhogen?

    ik wil dit weten om te weten of mijn scrog net hoog genoeg hangt of niet te laag en of het net nog vol zal groeien???

    mijn vraag is of het mooi vol gaat groeien? of ik sommige planten op een verhoogje moet zetten?

    eigenlijk doe ik meer LST dan scrog: 9 planten op 120x120

    net laten op deze hoogte of verhogen?

    hoe hoog gaan ze nog worden?

    net hangt nu 30 cm boven de pot.

    thanks

    Last edited by Manfred; 14 December 2022, 17:21.

    #2
    Mss aan de percentage sativa erin zou je meer te weten kunnen komen of ze nog lang blijven stretchen?
    Ganja always does the trick.

    Comment


    • Manfred
      Manfred commented
      Editing a comment
      super critical: 70% indica 30% sativa & de soort hiervoor Sativa 40% Indica 60%, dus die super critical gaat sneller klaar zijn, en dus minder lang stretchen ... desalniettemin, gaat mijn net nog mooi volgroeien?
      Last edited by Manfred; 13 December 2022, 18:13.

    • Wesley pipes
      Wesley pipes commented
      Editing a comment
      Moeilijk te zeggen he, maar ik denk wel dat ze terug boven het net gaan willen komen en de rest gaat opvullen. Ik duim mee ! Al zit je ook dicht bij de echte bloei, of er al in , tga perfect uitkomen

    #3

    en mss een totaaloverzichtje?

    Sommigen spelen liever safe en te vroeg, andere mastergrowers zegn niet sukkeln en schakelen wnr net volledig halfvol.Dan hangt het er ook wel vanaf de methode denk ik, ja of het gaat over een echte scrog met lst voorafgaand en zo, die zijn schaars en denk bij die 'de' methode dat het moment v schakelen anders valt?
    https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...roggen-van-a-z
    Hangt af van jou methode afhankelijk de werkwijze, onder- of bovenhetnetduwen/vastmaken en klimaat(verandering), ..
    ​​​​​​Everything is nothing and nothing is everything.

    Comment


    • Manfred
      Manfred commented
      Editing a comment
      tis een mix v methodes bij mij, ik groei voor in kleine tent en schakel in de kleine tent, dan zet ik ze in grote tent en laat ze nog wat stretchen... hehe eigenlijk is het meer LST dat ik doe hoor ....
Bezig...
X