Hoi,
ik heb super critical (skunk & white widow) gekiemd op 01/11
op 20/11 naar 12/12 en hier ergens getopt op node (3) à 4
op 30/11 verpot naar bloeitent
eerste haartjes op 11/12
het zijn struikerige planten, ik heb een scrognet boven de potten hangen
mijn vorige kweek, critical (die eigenlijk niks met deze supercritical te maken heeft) stretchte na eerste haartjes nog 20 dagen, en vanaf 12/12 nog 40 dagen zal dit hier ook zo zijn?
critical plus staat nu 23 dagen op 12/12 en een 3 tal dagen eerste haartjes. hoeveel stretcht deze soort nog? gaan ze zoals critical nog 17 dagen doorstretchen? dan zou ik net verhogen?
ik wil dit weten om te weten of mijn scrog net hoog genoeg hangt of niet te laag en of het net nog vol zal groeien???
mijn vraag is of het mooi vol gaat groeien? of ik sommige planten op een verhoogje moet zetten?
eigenlijk doe ik meer LST dan scrog: 9 planten op 120x120
net laten op deze hoogte of verhogen?
hoe hoog gaan ze nog worden?
net hangt nu 30 cm boven de pot.
thanks
ik heb super critical (skunk & white widow) gekiemd op 01/11
op 20/11 naar 12/12 en hier ergens getopt op node (3) à 4
op 30/11 verpot naar bloeitent
eerste haartjes op 11/12
het zijn struikerige planten, ik heb een scrognet boven de potten hangen
mijn vorige kweek, critical (die eigenlijk niks met deze supercritical te maken heeft) stretchte na eerste haartjes nog 20 dagen, en vanaf 12/12 nog 40 dagen zal dit hier ook zo zijn?
critical plus staat nu 23 dagen op 12/12 en een 3 tal dagen eerste haartjes. hoeveel stretcht deze soort nog? gaan ze zoals critical nog 17 dagen doorstretchen? dan zou ik net verhogen?
ik wil dit weten om te weten of mijn scrog net hoog genoeg hangt of niet te laag en of het net nog vol zal groeien???
mijn vraag is of het mooi vol gaat groeien? of ik sommige planten op een verhoogje moet zetten?
eigenlijk doe ik meer LST dan scrog: 9 planten op 120x120
net laten op deze hoogte of verhogen?
hoe hoog gaan ze nog worden?
net hangt nu 30 cm boven de pot.
thanks
Comment