Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Kweken met kweektent

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Kweken met kweektent

    Korting op 420shop
    Hallo

    Ik heb een paar vragen ik ga beginnen met kweken met kweektent Secret Jardin Darkroom 120-II met 600watt ik wil 10 literpotten 25 stuk.
    Heb een paar vragen over het kweken Hoeveel dagen moet ik ze in de bloei zetten ?
    en hoeveel voeding moet ik gebruiken ??

    #2
    Re: Kweken met kweektent

    er passen geloof ik net 25 potten van 7 liter in je tent.meeste stekken bloeien in 2 maanden af.hoeveel voeding je moet gebruiken hangt af van je aarde,lightmix moet je meer voeden dan allmix.wel moet je er rekening meehouden,dat je je water afmoet zuuren,omdat je kalkbuffer in je aarde met maar 7 a 10 litergrond zo op is.ik zou zelf gaan voor 9 potten van 15 liter op 20 liter emmers gevuld met lightmix en dan met biovoeding gaan werken,deze voeding hoef je niet aftezuuren.en hoeveel je ze moet geven staat op de fles.

    Comment


      #3
      Re: Kweken met kweektent

      okeey ja dat zou nog wel eens kunnen 9 potten van 15 liter hoeveel dagen zou ik ze dan in de groei moeten laten zetten en hoelang moet ik ze groeimiddel geven ??

      Comment


        #4
        Re: Kweken met kweektent

        met de meeste stekken krijg je een vollebak naa 2 weken voorgroeizaadplanten hebben wel 3 weken nodig,maar ligt natuurlijk aan de soort,met biobizz geef je de groeivoeding heel de kweek mee,andere merken stoppen met het geven van groeivoeding als de planten op 12 uur gezet worden.

        Comment


          #5
          Re: Kweken met kweektent

          volle tent ! ben eens benieuw wat dit gaat worden. succes

          Comment


            #6
            Re: Kweken met kweektent

            Ja ik ben ook wel benieuwd dankje wel
            Dankje wel nog voor al je tips

            Comment

            Bezig...
            X