Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

wie kan mij helpen AUB; Isolatiemateriaal geschikt voor kweekhok?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #16
    Re: wie kan mij helpen AUB; Isolatiemateriaal geschikt voor kweekhok?

    ja da is idd ook een manier gewoon op de zolder. Maar zoals ik al zei had ik alles al gekocht en rijk zo ben ik nu ook weer nie om nog is een zwaardere afzuiging enzo... te gaan kopen.
    De manier waarop jij zegt ben ik wel van zin in de toekomst 1st beetje ervaring opdoen. Potten had ik ook al gekocht 11L BTW. die isolatie en zo heb ik toch gratis van het werk.
    De volgende kweek zal ik me wel 15L pot aankopen. dat is de kost nu ook weer nie. THX

    Comment


      #17
      Re: wie kan mij helpen AUB; Isolatiemateriaal geschikt voor kweekhok?

      iso is meer iets voor de winterwat heb je nu precies gekocht dan?11 liter potten zijn ook goed hoor.maar wel lekker volproppenen een dag voordat je de kleintjes erin gaat zetten inwateren met wortelstimulator,iets meer dan een halve lter.dan inlaten klinken,weer bijvullen,weer beetje water erein en dan pas de kleintjes.

      Comment


        #18
        Re: wie kan mij helpen AUB; Isolatiemateriaal geschikt voor kweekhok?

        die isolatie is 10cm dik dus ik denk dat ik daarin een goed klimaat kan aanhouden. En ja wat ik gekocht heb is een complete tent met carbonfilter 500 KUB, cooltube, 600W lamp ,
        ja alles eigenlijk maar die namen ken ik allemaal nog nie ben nog een groentje he.Nu groter probleemke . Had 10 zaadjes gekocht en vriend van me ging die ontkiemen.
        ( white Widow) Nu is er maar 1tje uitgekomen .De rest is wel ontkiemt en hebben wortel gekregen maar zijn gewoon gestopt met groeien en uitgedroogd en gestorven.
        er was er nog 1tje dat niet ontkiemt was had, wel een beetje een donkere kleur maar heb het thuis in de grond gestoken met veel water erbij. Hopelijk komt da nog uit he.

        Comment


          #19
          Re: wie kan mij helpen AUB; Isolatiemateriaal geschikt voor kweekhok?

          zo snel mogelijk nieuw zaad bestellen.het liefts vrouwelijkmaak je zelfbouw tent grooter dan je tent die je besteld heb.dan kan je die straks als voorgroei en droogtent gebruiken.gebruik 2 schoone boorden.en leg er vochtig wc papier in,zaadjes erop en afdekken met nog een laag wc papier ook vochtig zeker niet zreiknat dan andere bord erop en in het donker laten ontkiemen.dan naa 3 dagen overpotten naar plastic bekkertjes gevuld met zaai en stekgrond.bekkertjes niet zeiknat maken,en dan weer foto,s posten.

          Comment


            #20
            Re: wie kan mij helpen AUB; Isolatiemateriaal geschikt voor kweekhok?

            ja was ik eerst van zin om nieuwe zaadjes te kopen. Maar we gaan van dat 1 plantje een moederplant maken en stekkken van halen.
            Ga mijn 1ste kweekje toch in mijn DS tentje proberen. binnekort gaan we terug bouwen en dr hebben we isoplaten van 10 nodig zo kan ik er terug wat meenemen.
            alvast bedankt voor de nuttige tip om te ontkiemen maar wat bedoel je met 2 schuine boorden? En zodra er iets in mijn tent staat ga ik zeker proberen
            om wat fotos te posten.

            Comment


              #21
              Re: wie kan mij helpen AUB; Isolatiemateriaal geschikt voor kweekhok?

              niet schuin maar schoon

              Comment

              Bezig...
              X