Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Advies voor eigen kweek 1,2x1,2x2m + LED + HPS

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Advies voor eigen kweek 1,2x1,2x2m + LED + HPS

    Korting op 420shop
    Hallo allemaal. Ben redelijk nieuw op het gebied van kweken van je eigen stuff.
    dus eigenlijk wel wat advies gevraagd.

    Heb een kant en klare kweektentje van dus 1,2 x 1,2 m en 2 m hoog
    Hierin wil ik dus 5 plantjes zijn zetten.
    Deze worden met behulp van 1x 90watt UFO LED met 660nh rode leds en blauwe en witte groot gebracht.
    ook nog een 200 watt HPS voor extra steuntje.

    Welke soort kan ik het beste kweken? en dan wil ik het liefst een soort dat de ruimte zo goed mogelijk benut en ook het best groeit en veel topjes kan aanmaken.

    Wil er 8 weken over doen om zeg maar te kunnen oogsten, en ik weet dat het veel afhangt van de voeding en omstandigheden.

    #2
    Re: Advies voor eigen kweek 1,2x1,2x2m + LED + HPS

    dat tentje is ideaal om in de zomer met 400 watt te kweken,en s,winters met 600.pp. nlx .bubbels zijn goede opbrengers.je moet ze dan wel in stekvorm nemen als je snel klaar wil zijn. de soorten bloeien in 60 dagen af.maar omdat je maar weinig planten gaat zetten ,zal je ze ook 3 weken voorgroei moeten geven.dit zijn alle makkelijke soortjes om te kweken.wil je met weinig planten per m2 snel klaar zijn,dan kan je ook 9 weken haze neerzetten,die heeft maar 4 dagen groei nodighij is wel moeilijker te kweken.die 200 watt hps gaat meeropleveren dan je 90 watt ufo

    Comment

    Bezig...
    X