Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

LFG Spectrabox groei- en bloeilamp, iemand ervaring?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #16
    Re: LFG Spectrabox groei- en bloeilamp, iemand ervaring?

    Oke, gezellig hoor Wat led al niet losmaakt in de mens. Als ik leds neem zal ik zeker een verslag bijhouden op deze site. De kweekruimte word nu ingericht dus moet toch wel gaan bedenken wat het wordt. Helaas zijn er zoveel verschillende soorten en net zoveel meningen. Ik zal iig een kweekverslag maken, wat het ook wordt.

    Comment


      #17
      Re: LFG Spectrabox groei- en bloeilamp, iemand ervaring?

      Ik heb nog nergens kunnen lezen en of foto's gezien van het kweken onder LED. Ook naar resultaten ben ik erg benieuwd naar.

      Comment


        #18
        Re: LFG Spectrabox groei- en bloeilamp, iemand ervaring?

        Misschien dit iets meer betrouwbaars, van Dutch Green Grow.
        Last edited by RocoCoco; 23 June 2011, 02:25.

        Comment


          #19
          Re: LFG Spectrabox groei- en bloeilamp, iemand ervaring?

          Hey, bedankt! Lijkt me er goed uitzien ( aldus een beginner ) en de lampen zijn daar een stuk goedkoper. Ben nog steeds opzoek en heb mijn oog ook laten vallen op combi lamp, led/inductie de hortilight hl350 levd. Ga vanavond samen met de electricien kijken wat bij mij het best kan/geschikt is.

          Comment


            #20
            Re: LFG Spectrabox groei- en bloeilamp, iemand ervaring?

            Het is de spectrabox pro geworden 2x 600w. Zal na de vacantie beginnen met een kweekverslag, de eerste kennelijk met alleen led.

            Comment


              #21
              Re: LFG Spectrabox groei- en bloeilamp, iemand ervaring?

              Oorspronkelijk geplaatst door RocoCoco View Post
              ik heb een 250W spectrabox led met flowerbooster.. het is mijn eerste kweek, gewoon hobbykweek.
              zover ben ik tevreden mee, maar ik heb geen idee hoe die zal presenteren in de bloeifase.

              hai rocococo
              denk dat je nu wel met de bloei bezig bent of niet??
              laat eens wat horen
              gr cees

              Comment


                #22
                Re: LFG Spectrabox groei- en bloeilamp, iemand ervaring?

                Oorspronkelijk geplaatst door RocoCoco View Post

                Ook ben je niet te traceren door IR helicopters (denk ik) aangezien die dingen geen hitte produceren.
                Nou RocoCoco,

                Waarom denk je dat in alle Led lampen zoveel ventilatoren zitten in gebouwd. Niet om de koude lucht af te voeren. Zelf heb ik met een 90 watt Led lamp gekweekt op 0.36 m2 en geloof me, het wordt even goed warm in de tent. En ja, minder warm dan een HPS.

                Verder vind ik de groei minder mooi dan met HPS. De middelste planten groeide prima. De buitenste bleven allemaal een stuk achter. De bloei ging redelijk maar vette toppen werden het niet. Uiteindelijk heb ik er de laatste drie weken een 250HPS boven gehangen om toch nog wat gewicht te krijgen.

                Grtz Q

                Comment

                Bezig...
                X