Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

hoe kan je je ec meten met ec meter

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

hoe kan je je ec meten met ec meter

Korting op 420shop
    na veel problemen gehad te hebben met mijn eerste kweekje en mijn 2 de kweekje staat ook klaar voor de vuilbak heb iik me een ph en ec meter gekocht van Hannah
    nu kan ik eidelijk mijn water afzuiren op een ph waarde van 6

maar nu komt het hoe werk ik met een ec meter
    ik vind er geen info van op you tube en hier op het forum vind ik het niet
    ik weet dat de ec tussen de 1.2 en 1.4 moet zijn
    als ik enkel mijn water meet is het 1.6 maar ik moet weten hoe het met de ec zit in mijn potten zodat ik straks terug herbegin terug geen 10 zaadjes in de vuilbak mag smijten

heb wel gevonden hoe je kan drainnen met een ec meter op you tube das ook alles
    ik hoop dat er mijj hier iemand kan uitleggen hoe ik de ec in mijn potten kan meten of er mij iemand een link kan geven van een filmke zo dat ik toch zie hoe ik een kweekje tot een goed einde kan brengen

grtjs
    https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...b-led-440-watt
    KEEP ON GROWING AND SMOKING

Re: hoe kan je je ec meten met ec meter

als je met stekken werkt.. geef je de eerste week alleen afgezuurd water met wortelstimulator. (indien je geen speciale grondmix hebt voeg je wel voeding toe)
    Altijd eerst de stimulanten/voeding in je water toevoegen en afzuren doe je als laatst!

In het begin geef je minder voeding om de EC met elke gietbeurt met 0.1 op te bouwen.. als je op een ec van 1.4 komt ofso stop je en hou het daar.

Comment

Bezig...
    X