Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Hennep toppen?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Hennep toppen?

    Korting op 420shop
    Hallo,

    Ik heb een paar hennep plantjes, gewoon uit hennepzaad, ff voor de eerste keer om eens te proberen. Mijn vraag is: komen hier toppen aan? Ik zet ze nu elke dag 12 uur in een donkere kamer. Hoe lang duurt het dan voordat de toppen komen?
    Poepzak 2015 - Amnesia, AK47, Red Purps, Auto Bubble & Sweet Mango Autoflower


    #2
    Re: Hennep toppen?

    als het een vrouwtje is wel Luc... genoeg info hier op 't forum om dat onderscheid te kunnen maken.

    Voor je donkere kamer heb ik nog een paar kapotte lampen als je daar behoefte aan mocht hebben..pm maar even dan
    Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

    Comment


      #3
      Re: Hennep toppen?

      Hennep of cannabis want dit is namelijk een wiet forum en hennep daar maken ze kleren van .

      groetjes
      God was never on your side..

      Comment


        #4
        Re: Hennep toppen?

        ik zie mezelf anders wel lopen in een pak gemaakt van dikke buds Bel
        Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

        Comment


          #5
          Re: Hennep toppen?

          Lucdepuuk,

          Zet hem lekker buiten en kijk (eeuuuh luister) maar naar het filmpje...............
          @ Moreweed Kapotte lampen donkere kamer

          Last edited by Weedjewel; 12 June 2011, 15:57. Reden: woordje vergeten, weedjewel

          Comment


            #6
            Re: Hennep toppen?

            Dan rook ik je helemaal op More
            God was never on your side..

            Comment

            Bezig...
            X