Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

graag commentaar over mijn stekken

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    graag commentaar over mijn stekken

    Korting op 420shop
    ik heb 11 stekkies waarvan 6 het er goed doen de rest hangt en word bruin ( heb ze 2 dagen )
    staan al in een groote pot onder een lamp ong 25 graden in de kast wat doe ik fout ?

    #2
    Re: graag comentaar

    in light mix slaan ze eerder aan.de lv zal wel telaag zijn.oplossing afdekzeiltje van de bouwmarkt erover gooien.hierdoor krijg je een broeikasje met6 een hoge luchtvochtigheid.

    Comment


      #3
      Re: graag comentaar over mijn stekken

      Beste suusie,

      De titel van je topic voldeed niet aan de gestelde
      voorwaarden.
      We hebben de titel voor u aangepast. Mocht u nog een wijziging willen aanbrengen is dat mogelijk, neem hiervoor dan contact op met de moderator van het desbetreffende forum.

      Met vriendelijke groet,
      vale.

      Comment


        #4
        Re: graag comentaar over mijn stekken

        luchtvochtigheid kan te laag zijn. haal een goedkope weerstation bij kijkshop (12 euro, digitaal).
        Als je luchtvochtigheid onder de 70% is span wat natte doeken in je tent/kamer. een klein emmer met heet water helpt ook, omdat 't water snel dampt door de hitte en de LV springt snel omhoog.
        probeer ook je stekken een badje te sproeien met lauw afgezuurd water (geen toevoegingen verder).

        succes

        Comment


          #5
          Re: graag comentaar over mijn stekken

          welke lamp gebruik je?

          Comment


            #6
            Re: graag comentaar over mijn stekken

            boterhamzakjes over je stekken zetten werkt heeeel goed
            In a democracy you are allowed to say whatever you think but if it's smart thats the second.

            Comment

            Bezig...
            X