Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Autoflower scrog mogelijk......?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: Autoflower scrog mogelijk......?

Wat wil je precies weten dan? Wat voor'n soort, mijin temp. of LV........zeg et maar.

Comment

Nee man, de dames staan op het balkon, vandaar ook de LST, heb niet zo'n zit om hoge bomen te kweken (niet dat die auto's dat worden) maar buiten kan het toch hard gaan. Plus ik vindt het wel een kunstig uitzicht zo.

Vertel me alles, soort, tent?, lamp? Lucht je hart

Peace,
      Aciphex

Comment

Haha, mijn hart luchten en dat kan ik bij jou.....

Comment

Nou vooruit dan maar, ik zal mijn hart ff luchte....ben je er klaar voor?!
          Komt ie dan!!!

Kweektent Silverbox Mylar 100x100x180cm

400 watt HPS lamp Philips Son.....
          Uitlaat: 300m3 fan + filter
          Inlaat: 150m3
          Soort dat ik kweek is Cream Caramel Auto, verder staan de dames op 15l. potten.

En voeding gebruik ik van Plagron. Zo ben ik aan het kijken als ik lekkere dames kan krijgen……

Groet
          B.

Comment

Sweet setup om mee te beginnen man. Aan je lijst te zien heb je al aardig wat opgestoken voor/tijdens deze ronde. Mocht je tegen wat problemen aanlopen roep maar. Alleen snap ik niet waarom je je dames wil scroggen aangezien je genoeg ruimte hebt.Later,Aciphex

Comment

scroggen was eertseen optie. maar wacht dexe kweek af, en de volgende wil il wel scrog'. want dat ga ik met Kali Mist proberen
              Maar hoek gaat het met jou dames??
              Later,B.

Comment

hallo allemaal,
                hier ben ik weer, paar dagen goed ziek geweest en nog niet helemaal fit.....!!

Maar ja, mijn dames moesten ook verzorgt worden was best lastig als je ziek bent, volgens mij is het wel gelukt. Ze staan er namelijk heel mooi bij.....knap!
                Mooie donker groene bladeren. Temp., LV goed. Trouwens zoals jullie zien heb ik er ook een nieuwe aanwinst erbij White Widow (schatje...)
                Dus vandaar even update foto's. Kunnen jullie ze bekijken en mischien een oordeel geven of wat tips en tops.
                Ik lees het als jullie wat te melden hebben......

Vriendelijke groet,
                B.

Comment

Bezig...
                X