Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

heb wat raad nodig

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    heb wat raad nodig

    Korting op 420shop
    Allereerst hallo iedereen.
    Het is mijn eerste post hier en ik hoop goed ontvangen te worden.Ik ben van Belgie en heb mezelf een kweektentje aangekocht,ik dacht om voor mijn eerste plantjes 2 autoflowers te planten en ben ermee begonnen, mijn plantjes zijn nu 9 weken oud en het ziet er niet zo goed uit denk ik,na een week of 4 stelde ik vast dat ik een luchtbevochtiger moest hebben.
    Deze heb ik nu en de vochtigheid in mijn tentje zit nu mooi tussen de 50 en 70%
    Zoals je ziet verloopt de groei niet gelijk en beginnen ze gele bladeren te krijgen..
    Ik heb sinds 2 weken geleden mijn voeding ontvangen (Biocanna Vega en Biocanna Flora) groei & bloei,en ik heb een beetje groeivoeding gegeven.Ik heb ook 2 led groei en bloeistrips besteld maar die zijn nog niet binnen wegens nog in backorder.
    In mijn kweektent gebruikte ik een bijgeleverder lamp van 400W maar omdat ik de temperatuur niet onder controle kreeg (klom op tot 46 graden soms) heb ik er ene geinstaleerd van 150 watt wat nu wat laag blijkt te zijn,daarom bestelde ik 2 extra ledstrips,en momenteel gebruik ik de 150W lamp in combinatie met een 60W spaarlamp lol om de temperatuur rond 19-25graden te krijgen..klooien dus.
    Ik weet momenteel niet wat ik moet doen ..moet ik meer voeding geven,de aarde uitspoelen(nog niet gedaan),hebben ze meer licht of warmte nodig ? het is moeilijker dan ik dacht.. en ik heb al zolang geen boutje meer gerookt,wie kan er nog helder denken dan..
    Attached Files
    Last edited by smoker1977be; 13 June 2011, 14:30. Reden: veel

    #2
    Re: heb wat raad nodig

    Beginnen met je planten ipv achter het raam op je balkon te zetten, zie in wat donker ze staan...
    En in je kweektent ventilatie/afzuiging installeren (uiterst belangrijk), dan kan je ook temp beter controleren.
    Maak je niet te druk om die voeding, denk eerst aan wat noodzakelijk is..
    Voor de rest zien ze er redelijk gezond uit, vraag me af wat er in je potten ligt?
    Gr
    Last edited by Silve R; 13 June 2011, 16:38.

    Comment


      #3
      Re: heb wat raad nodig

      Weleens aan een tweede handse afzuigkap gedacht? Zeer plat, en speciaal gemaakt om..............................................ja wel, af te zuigen Ga op z'n hollands, veel voor weinig als het even kan Greetz, HJM
      http://www.youtube.com/watch?v=zCvSc2b8CWc

      Comment


        #4
        Re: heb wat raad nodig

        mijn tent heeft afzuiging,was enkel niet voldoende om te temperatuur van die 400W lamp stabiel te houden.
        Last edited by smoker1977be; 14 June 2011, 08:31.

        Comment


          #5
          Re: heb wat raad nodig

          Oorspronkelijk geplaatst door Silve R View Post
          Beginnen met je planten ipv achter het raam op je balkon te zetten, zie in wat donker ze staan...
          En in je kweektent ventilatie/afzuiging installeren (uiterst belangrijk), dan kan je ook temp beter controleren.
          Maak je niet te druk om die voeding, denk eerst aan wat noodzakelijk is..
          Voor de rest zien ze er redelijk gezond uit, vraag me af wat er in je potten ligt?
          Gr
          Ik heb ze enkel uit mijn kweektent gehaald om foto's te nemen.

          Comment


            #6
            Re: heb wat raad nodig

            staan ze wel op 12 uur donker en licht

            Comment


              #7
              Re: heb wat raad nodig

              Hoeveel potruimte hebben ze nodig??
              ik heb 5 widow ryder autoflowering plantjes.. maar heb geen idee in hoeveel aarde ik ze per stuk moet doen! ben bang dat ik een fout maak!

              Comment


                #8
                Re: heb wat raad nodig

                meeste autoflowers hebben weinig grond nodig.mooie 11 of 15 literpot met lightmix of allmix van de growshop is genoeg.ze hebben maar weinig grond nodig omdat de groeityd veel korter is dan normaale wietplanten.

                Comment

                Bezig...
                X