Ik heb op hier al overal gelezen dat als de haartjes 80 % bruin zijn dat ik mag oogsten maar ik vraag mij nu echt wel af of ik het nu kan of niet ??? ik hoop op een snelle reply van jullie.. omdat ik van iemand gehoord heb dat ik nog moest wachten maar normaal volgens schema komen ze dit weekend op 9 weken bloeitijd. ( het gaat hier om White widdow ) het is mijn eerste keer dat ik wiet kweek binnen dus ik ben hier nog maar een leek in :d vandaar dat ik onzeker ben .. op deze fotos is het niet zo duidelijk maar de haartjes zijn van 1 plant ongeveer 80% bruin en de andere zijn ongeveer tussen de 20 -50 % bruin met nog 1 week te gaan ongeveer . help plzzz
Forum Top Ad MOBILE Smallest
Collapse
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
wanneer oogsten ???
Collapse
X
-
Re: wanneer oogsten ???
alles staat er wel goed bij voor de eerste keer vind ik zelf ook :d het kan nog wel beter denk ik want ik heb overvoedingsprobleem gehad samen met het probleem hoeveel water moet ik geven.. dusja beginnersfouten zeker :d maar ik ben zover geraakt dat ik kan oogsten . of dan toch bijna. ik heb de uitleg gelezen over de tricho's en ik ga ze dit weekend omhakken op de uitgerekende datum. want niet alle planten zitten al even ver. dus we zullen wel zien wat het op levert he :d
Comment
Comment