Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Vragen over homebox (beginner)

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Vragen over homebox (beginner)

    Korting op 420shop
    Hallo,

    Ik ben van plan om te gaan kweken in een tent op zolder, en had hier wat vragen over.
    Planning is om 5 tot 7 planten in een keer te proberen.

    Maar, na zoeken en kijken zit ik te twijfelen over de maten van de tent, aangezien 1 maat groter al 70 euro scheelt.
    Ik twijfel tussen deze, en deze.

    Overigens ben ik helemaal nieuw in het kweken van, dus alle hulp is welkom!

    Groetjes,
    DeRodeVis

    #2
    Re: Vragen over homebox (beginner)

    hey,
    de ene is 160cm hoog en de andere 200cm... als je de hoogte en oppervlakte hebt zou ik zeker voor de grote gaan.
    misschien is het ook een idee om voor 120x120 cm te gaan en dan een 600w erboven
    Trouwens leute hier ervaring met homebox?
    In a democracy you are allowed to say whatever you think but if it's smart thats the second.

    Comment


      #3
      Re: Vragen over homebox (beginner)

      In de 80x80 kan je zeker 5 tot 7 planten kwijt, echter de 160 hoogte beperkt je wel tot de kleinere cannabis soortjes (indica,s) je kan 9 11 liter potten kwijt op 80x80. De 1 x 1 x 2 heeft als voordeel de hoogte zeker op zolder kom je zo ook beter met je warmte weg en kan je ook hybride met meer sativa invloeden makkelijker kweken.

      Comment


        #4
        Re: Vragen over homebox (beginner)

        Ik heb de ruimte even opgemeten,

        In de breedte is het 3,05m
        In de hoogte is het 2,05m

        Als ik zo lees wat Monty zegt, kan ik beter voor de 1 x 1 x 2 gaan, klopt dat?

        Comment


          #5
          Re: Vragen over homebox (beginner)

          120cm bij 120cm bij 2 meter is mooi voor 600 watt.of je blindeerd gewoon je zolder,en zet een pijp op het dak,waardoor je afblaast

          Comment


            #6
            Re: Vragen over homebox (beginner)

            Ik slaap ook op die zolder, dus dat zal wel geen optie gaan worden. "een paar plantjes" vond m'n ma wel oke, maar de halve zolder hoefde geen wietplantage te worden.
            Ik denk dat ze een plantje of 10 wel oke vind haha.

            Hoe zit dat met 600W, ik wilde namelijk eerst voor de 400W gaan. Is het makkelijker kweken?
            Of is het juist moeilijker?

            Welke van de 2 is de betere optie?
            Secret Jardin
            Homebox
            Last edited by DeRodeVis; 20 June 2011, 09:54. Reden: links toegevoegd

            Comment


              #7
              Re: Vragen over homebox (beginner)

              met die vraag zit ik dus ook.... Secret Jardin of Homebox.
              is alien hier toevallig?
              In a democracy you are allowed to say whatever you think but if it's smart thats the second.

              Comment


                #8
                Re: Vragen over homebox (beginner)

                Gezakt naar pagina 2, en nog steeds niet alle vragen zijn beantwoord.. feel free to comment?

                Comment

                Bezig...
                X