Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

kweektent zonder afzuiging

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

kweektent zonder afzuiging

Korting op 420shop
    Hallo iedereen, mijn naam is Jonathan en ik ben een fervente wietliefhebber uit Gent.
    Ik ben begonnen met smoren op mijn 17 jaar(nu 19) en ik ben van plan wiet te kweken voor eigen gebruik
    vorig jaar had ik een easy rider plantje op mijn kamer staan maar toen de geur te erg werd moest ik mijn plant wegdoen van mijn moeder, natuurlijk heeft hij het buiten niet overleeft in putje winter
    Ik heb enkele weken geleden enkele planten buiten gezet maar door de langdurige droogte heeft geen enkele plant het overleefd(ik had ze in de buurt van mijn vader zijn huis gezet maar ik omdat ik daar niet regelmatig naartoe kan heb ik geen water kunnen geven). Nu heb ik het idee gekregen om een garagebox of een klein magazijntje te huren en daarin een kleine kweektent zetten( max 5 planten) maar een garage of een magazijn hebben vaak geen raam waar ik een afzuiging op kan monteren. Is het mogelijk om wiet te kweken in een tent zonder dat er geur vrijkomt? of kan ik dit verdoezelen met een speciale neutralisator? en kan een garage of magazijntje zo'n zware lamp en tijdsschakelaar aan of is het watt verbruik te hoog?

alvast bedankt en ik hoop dat ik geen vragen heb gesteld die al gesteld zijn

Re: kweektent zonder afzuiging

met lamp en zonder afzuiging gaat het niet werken!

Comment

dit is tog niet echt de stijl ik zou er niet aan beginen pak kans te groot lijkt mij

Comment

of je maakt een kweekkastje voor op je kamer en zet er een koolstoffilter aan
        heb je ook geen problemen meer met te geur, en als het een beetje geur afgeeft zal het nog wel niet storen voor je moeder zeker
        wandt 100% geurloos daar vrees ik nu wel wat voor, veel succes allezins

Comment

doe beter een kleine tent 60x60x120 (1.20m hoog) met lowryder plantjes en gooi ze meteen in de bloei dan krijg je zoiets:
          img5852754.jpg

en dat gaat prima op 1.20m hoogte.. met een 250w HPS en een kleine afzuiging.. of gewoon een LED-lamp kopen, hoef je niet zo'n sterke afzuiging te halen. Gewoon een koolstoffiltertje is al genoeg voor de geur.. je kan altijd een extra luchtververser in je kamer aanzetten.

su6!

Comment

Bezig...
          X