Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

tent word inelkaar gezogen !!help aub!!!

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #31
    Re: tent word inelkaar gezogen !!help aub!!!

    Ik ken irl drie mensen met tent, 2 staan er compleet buiten de lamp dan opgeborgen en eentje heeft enkel zen frame nog :p
    Dit zijn dan wel de eerste tentjes die je kost kopen... er zal hopelijk wel wat veranderd zijn ondertussen
    is uiteraard wel handig voor verduistering... zo een getinte partij zoderramen valt al op... maarja ineens extra schoorsteen(tje) op het dak?
    en idd is ook weeral een oplossing met die fan...
    Hij heeft ondertussen keuze genoeg wordt weekendje knutselen!!
    (ps echte badkamerfan (vierkant of rond moddel in kunstof omhulseltje) is beter dan een gewone tafelventilator want die vangen meer stof...)

    Comment


      #32
      Re: tent word inelkaar gezogen !!help aub!!!

      THX gaste.
      gaat idd knutelweekend worden Heb een 600W lamp en het is op zolder dus ik denk dat ik die afzuiging niet gaan kunnen missen.
      ga alles is proberen en zien wat er van komt en als het dan niet lukt zal ik als laatste redmiddel toch het raamje 5cm moeten open zetten.
      heb echt geen zin om op een avond heel de tent op mijn planten te zien liggen. Laat nog wel iets weten hoe het verder verloopt.
      jointje in de hand en de werken kunne starten

      Comment


        #33
        Re: tent word inelkaar gezogen !!help aub!!!

        altijd goeie tip: Doe eerst je kweekwerk en neem als beloning een jointje bespaard vaak een hoop miserie :p
        Editje: let wel dat er geen licht door het raampje komt eens de plantjes er staan... (en vergeet niet dat de zon draait door de dag dus check op verschillende uren is ...)
        Last edited by smokeykev; 24 June 2011, 23:09.

        Comment


          #34
          Re: tent word inelkaar gezogen !!help aub!!!

          licht dicht is licht dicht

          Comment


            #35
            Re: tent word inelkaar gezogen !!help aub!!!

            Yupz maar kan eventueel zen raampje mss naar de hoek van de zolder draaien waar het pak minder licht krijgt dan...
            hetwelke dan ook een tijdelijke oplossing zal zijn totdat hij iets hoord van de growshop?

            Comment


              #36
              Re: tent word inelkaar gezogen !!help aub!!!

              Ik snap niet waarom er nog steeds gediscusseerd wordt, als hij het raampje 5 cm open zet en het probleem is weg, dan helpt het prima om de 2 inlaten te vergroten.

              Comment


                #37
                Re: tent word inelkaar gezogen !!help aub!!!

                hey beste blowers & growers
                Kheb het opgegeven en alles in brand gestoken .
                Niewaar ze .Alles is opgelost heb de inlaat vergroot naar 20cm de tent staat nu nog wel met zijn buik ingetrokken maar is juist goed zo ,met een beetje overcapciteit van de afzuiging is dat ideaal.
                De stekken staan erin (Jorges Cervantes) met de 125W. THX voor de reacties en de tips. de boel draait goed maar nog niet naar mijn zin. Zal ik best een andere discussie openen zeker.
                hopelijk kunnen jullie mij daarin ook verder helpen. laters...

                Comment


                  #38
                  Re: tent word inelkaar gezogen !!help aub!!!

                  dit topic mag van mij part gesloten worden .Ondertussen is m n 1ste kweekje bijna afgerond en heb ik al heel wat bijgeleerd via dit lekker forum .nogmaals thx

                  Comment


                    #39
                    Re: tent word inelkaar gezogen !!help aub!!!

                    Als je met een passieve inlaat en een dimmer werkt en de tent zelfs dan nog "vacuum" zuigt zou ik eens gaan kijken naar:

                    1) Kleinere afzuig / Grotere tent
                    2) Actieve inlaat (ook met dimmer anders staat je tent straks bol i.p.v. strak)

                    Ademen door een rietje gaat ook niet lekker he...

                    Mazzelll Groeiertje

                    Comment


                      #40
                      Re: tent word inelkaar gezogen !!help aub!!!

                      thx groeiertje maar voorlopig gaat ie goed .dit jaar nog nieuw hok maken in het hout en ga ik volledig isoleren met isoplaten van 10 cm dik. En heb ondertussen al veel bijgeleerd
                      zodat ik mijn hok volledig kan pimpen nr mijn eigen zin gaat idd wel iets groter worden met betere inlaat . http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...s-D)-met-cocos

                      Comment


                        #41
                        Re: tent word inelkaar gezogen !!help aub!!!

                        je kunt natuurlijk ook je tent gewoon n hoekje openritsen,tadaa!!!
                        grtz

                        edit,ik denk dat je inlaat beter werkt wanneer je de inlaat inkort.dan maar geen frisse lucht,vanonder de panne.trek m dan aan via de kamer zelf,lijkt me geen probleem met de overcapaciteit van je afzuiger.

                        Comment

                        Bezig...
                        X