Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

ardvark

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    ardvark

    Korting op 420shop
    Hoi, heb gisteren de Dvd Top Quality, Growing Weed gekeken en daarin lieten ze de ardvark toppenknipper zien. Deze is op iedere stoefzuiger aan te sluiten. Mijn vraag is, waar koop je deze? Heb gegoogled en bij een aantal oline shops gekeken maar kan hem niet vinden. Iemand enig idee? Of is dit een erg gedateerd product?

    #2
    Re: ardvark

    je vindt die in de alien bvb. staat miss niet op hun webstie maar ze hebben e wel .

    Comment


      #3
      Re: ardvark

      Hoi, heb idd bij hun gekeken maar op de site verkopen ze alleen ardvark schoonmaak middel. Ik zal ze eens mailen. Thanx

      Comment


        #4
        Re: ardvark

        Hehe ik heb ze er net afgehaald, verkoop ze niet meer neen. Ging nogal redelijk makkelijk kapot bij slecht gebruik.Op zich wel goede knipper maar de motor bij teveel thc overhitte makkelijk en dan moest die op reparatie. Geen probleem als je genoeg smeermiddel gebruikt maar ja meeste mensen zijn nogal vergeetachtig en dan gaat het ding wat te makkelijk kapot. Op zich wel ambetant

        Ik heb hier een tweedehands liggen die gerepareed is dus volledig goed voor de helft van de prijs indien interesse. Moet je wel iedere 8 minutes goed insmeren met cleaning product dat je geen thc buildup op de scharen.

        goed machine indien goed gebruikt, iets te makkelijk kapot te gaan als je gebruiksaanwijzing niet volgt

        Ardvark lijkt ook niet echt reclame meer te maken voor hun product, denk dat ze er ook mee aant stoppen zijn, want website weg verzekers omdat ze teveel vermaakkosten hadden. wel jammer vond het een handig knippertje

        groets

        Comment


          #5
          Re: ardvark

          als je knipt met een aardvark verplaatst je stofzuiger zwaare wietlucht

          Comment


            #6
            Re: ardvark

            leuk om aan te sluiten op de airco's van de 2e kamer ofzo
            Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

            Comment


              #7
              Re: ardvark

              Hoi, Alien, ik heb wel belang bij de 2e hands vark. Ik begrijp dat ik moet knippen in een kleine ruimte en het apparaat moet aansluiten op een waterpijp met naverbrander .
              kan ik dat via de shop doen, kan ik gelijk reinigingsmiddel kopen.

              Comment


                #8
                Re: ardvark

                wat je ook doet,wel foto,s maken tydens het knippen dan.vooral van de waterpijp met naverbrander

                Comment


                  #9
                  Re: ardvark

                  k heb het idee dat er zoveel verloren gaat met zoon ardvark?!

                  zoals thc/bladeren/knipafval waar je miss nog wat hasj van zou kunnen maken?
                  of is het zo dat dat in een schone zak moet worden opgevangen....

                  Kan het fout hebben heb inderdaad ook dat filmpje gezien,ziet er wel verdomt handig uit zal vooral een stuk sneller gaan.
                  Denk dat het meer voor de grotere plantages is ontworpen.

                  miss iemand wat meer info?

                  Comment

                  Bezig...
                  X