Hoi again, Ik heb bij g-tools een pre growbox gekocht en er ook een start paket no mercy bij gekocht. Helaas zat er geen voeding schema bij, weet iemand of dit kant en klaar bestaat? De link die op deze site naar de site van no mercy gaat komt daar wel uit maar niet bij een schema. Had ik top grow maar eerder bekeken . Je moet ook wel erg veel spullen in 1x hebben om goed van start te gaan, en te bedenken dat dit komt door 4 plantjes die ik voor mijn verjaardag kreeg.
Forum Top Ad MOBILE Smallest
Collapse
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
No mercy
Collapse
X
-
Re: No mercy
Dat staat er wel op, maa niet in welke week je waar mee begint. De grond ga ik zelf maken, recept uit een boek (en hier) met vijveraarde, beender meel, oergesteente enz. Dus de eerste weken hoefd er niet gevoed te worden, geef alleen wat blad voeding. Hoor mij nou, een maand geleden had ik 4 grote planten, koemestkorrels en pokon haha.
Comment
-
O, oke, maar heb van die vier planten 12 mooie stekken gemaak voor in de kas, en heb nu 4x5 zaden in de growbox. Ben stek/zaai materiaal aan het uitproberen en ik vind het leuk om te doen, vandaar dat ik ook zelf de grond wil mengen, kan ik later altijd nog verhoudingen veranderen. Hoop door het zelf te doen er net zoveel verstand van te krijgen als sommige mensen hier, daarom doe ik misschien wat moeilijlk.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door belladonna View Post
Comment
-
Hallotjuhs,
Ik ben een beginnende kweker zoals ze dat hier noemen een zaadje
En ik vroeg me dus af of de grond dus echt zoveel uitmaakt.
Ik heb een aantal plantjes staan vooral top44
Waarvan er een paar op gewone grond van de supermarkt,
en een paar op lichtmix van de growshop met 3 weeken voeding er al in.
Wel geef ik alle plantjes Rhizotonic.
en over 3 weeken pas voeding.
zelf heb k het idee dat het niet heel veel zal scheelen
gewoon probeere jerommeke...
probeere=leere
Kijken of er verschil te zien is
Grtz Cho3y
Comment
Comment