Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Spider Farmer: Welke opstelling?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Spider Farmer: Welke opstelling?

    Korting op 420shop
    We hebben onze Spider Farmer SF 2000 kit binnen. Ziet er allemaal goed uit voor mij als leek. Er zijn echter wel verschillende mogelijkheden qua opstelling. Welke opstelling zouden jullie aanraden of gebruiken jullie zelf ook?
    You do not have permission to view this gallery.
    This gallery has 1 photos.

    #2
    Als je maar 1 filter hebt zul je automatisch moeten kiezen voor plaatje1, of je moet gefilterde lucht voor je plantjes belangrijker vinden dan voor je zelf.

    In eerste instantie is die koolstoffilter om te zorgen dat je huis vrij van lastige geurtjes blijft.
    De Bloemen Van Bri

    Comment


    • Italbri
      Italbri commented
      Editing a comment
      Dus moet je net zoals plaatje 1 zorgen dat de lucht eerst door je filter heen getrokken is voordat het afgevoerd wordt.

    #3
    Alles buiten de tent en filter in een kist, lucht moet ja naar buiten en niet in dezelfde ruimte waar de tent staat.

    20230813_111849.jpg
    Last edited by Raoul Duke; 13 August 2023, 10:20.

    Comment


    • Raoul Duke
      Raoul Duke commented
      Editing a comment
      Bovenste is afzuiger, onderste kist zit het filter in, ik zuig de lucht via de 2 dunnere slangen uit de tent, door het filter en dan naar buiten, zo heb ik alle ruimte in de tent.

    • Italbri
      Italbri commented
      Editing a comment
      Ja oke mooi systeem, maar ik bedoelde de vraag meer algemeen, ik zelf gebruik ook een simpele buisventilator met filter in de tent, waarom zou ik dan nog een kist om het filter heen moeten bouwen?

    • Raoul Duke
      Raoul Duke commented
      Editing a comment
      k heb alles buiten de tent, voor meer ruimte in de tent te hebben, daarom de kist
Bezig...
X