Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Zonlicht

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Zonlicht

    Korting op 420shop
    Het word steeds mooier weer buiten!
    telkens neem ik mijn plantje mee naar buiten...
    Maaar..
    is het slim om je plantje in de volle zon te zetten??
    of periodes??
    zeker als het buiten 30graden is
    Het zijn pas jonge plantjes van een maand.. maar ze groeien als kool
    wat is jouw suggestie?

    #2
    Re: Zonlicht

    Ik vind dat een plantje maar aan 1 soort licht moet wennen. Of natuurlijke licht (zon dus) of lampen. Beide afwisselend zal evt voor stress kunnen zorgen, maar het is misschien ook afhankelijk van de soort die je kweekt. Ene is gevoeliger dan het ander.

    Comment


      #3
      Re: Zonlicht

      Mee eens.

      Comment


        #4
        Re: Zonlicht

        Zonlicht sowieso het best, onder lampen ben ja dan weer niet afhankelijk vd wolken..
        maar bij heel warm weer (zeker jonge plantjes) niet de hele dag in volle zon zetten, of plaatsen langs goede frisse luchtstroom om extreme droogte te voorkomen,
        bladeren kunnen verbranden bij TE felle warme hete zon + omliggende droogte, zoals gisteren
        Zorg gewoon voor wat schaduw op zo'n dagen & planten zeker niet natspuiten

        Comment


          #5
          Re: Zonlicht

          vol in de zon zetten!




          zoveel watt levert de zon per vierkante meter op dit moment
          In a democracy you are allowed to say whatever you think but if it's smart thats the second.

          Comment


            #6
            Re: Zonlicht

            ik ben van het pricipe: binnen blijft binnen en buiten blijft buiten. Vooral met het oog op beestjes en eventuele volgende grows (die misschien al worden voorbereid).
            Voor de rest ben ik het eens met roco.

            Grtz $iR
            sigpic

            Comment


              #7
              Re: Zonlicht

              Oorspronkelijk geplaatst door $ir_Smoke_Allot View Post
              ik ben van het pricipe: binnen blijft binnen en buiten blijft buiten.

              Grtz $iR
              Ben zeker akkoord met dit principe, planten moeten groeien waar ze staan..
              Wat is jullie mening voor buiten te groeien en binnen afbloeien zodat ze iets langer kunnen staan?
              Het binnen afbloeien heeft dan volgens mij meer voor dan nadelen, echter nooit gedaan, altijd buiten...

              Comment


                #8
                Re: Zonlicht

                maar dan krijg je niet een relaxt meer buitenwietje.... dan ben je meteen de boel aan opfocken en dat zal je zeker in de smaak en effect merken.

                Lekker buiten laten staan misschien eventueel verduisteren
                In a democracy you are allowed to say whatever you think but if it's smart thats the second.

                Comment


                  #9
                  Re: Zonlicht

                  Ben je wel zeker dat het ten nadele is van de kwaliteit van het wietje? Ik bedoel dan ook niet opfokken met voeding en lichturen te prutsen he, dat noem ik martelen enkel de plantjes rustig tot hun laatste dagen laten bloeien zonder de eventuele probs buiten rond die periode...
                  Volgens mij kunnen de reeds mooi verkregen buds dan iets beter rijpen, worden ze voller en is er minder verlies
                  Nouja dat is natuurlijk hoe ik erover denk, zou het eens moeten proberen om tot de conclusie te komen maar voorlopig hou ik het buiten in volle natuur & grond
                  Gr
                  Last edited by ceBep; 29 June 2011, 20:57. Reden: verkeerd quoten, lees de regels

                  Comment

                  Bezig...
                  X