Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Nieuw hier, een paar plantjes en een krap budget

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Nieuw hier, een paar plantjes en een krap budget

Korting op 420shop
    Hallo allemaal,Allereerst, ik ben helemaal nieuw in het grow segment, en omdat ik zeer beperkte ruimte heb wil ik een paar plantjes laten groeien. Dit gewoon voor de ervaring en omdat ik als het mee zit straks een normale huurwoning krijg, met voldoende ruimte om wat meer op te zetten.Het probleem is echter dat de woning die ik huur een deel is van een organisatie die streng anti blow/grow is, met deze reden is het niet mogelijk hele installaties op te hangen.Nu heb ik een paar zaadjes gekocht en is mij verteld dat ik deze ook binnen voor de ramen kan laten groeien (op zolder is veel licht en het is niet te zien vanaf buiten.Het gaat om een goedkope soort (special queen #1), die ook geschikt is voor buiten.Nu heb ik nog een paar aquaria, met tl lampen van een meter. Zou het mogelijk zijn om de plantjes te laten groeien zonder grote inversteringen te doen? Ik heb namelijk een zeer beperkt budget, dut het liefst zonder nieuwe lampen en of andere toestanden. (dat staat op de planning voor de nieuwe woning)Heel erg bedankt alvast!

Re: Nieuw hier, een paar plantjes en een krap budget

ik zeg neem wat zaadjes in je zak, een flesje spa blauw en ga een lekkere boswandeling maken

zoek een mooie zonnig plekje wat beschut is van andere kijkers, plant wat zaadjes een meter uit elkaar en kom over 5 dagen terug

succes
    __________________________________________________ ______________

When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.

sigpic

Comment

Re: Nieuw hier, een paar plantjes en een krap budget

Hahaha, bedankt. Dat is nieteens zo'n gek idee!Ik heb trouwens 1zaadje laten ontkiemen en in een pot gedrukt, dit om mijn vriendin blij te maken :pZal vanmiddag eens kijken of ik de rest op een mooi plekje in de grond kan drukken!

Ps: sorry, de enters van mijn ipad komen op 1 of andere manier niet terug in mijn post...

Comment

Bezig...
      X