hoi,
Ik heb 4 keer pp staan in een wat te kleine kast onder een 70 watt hps.
Ze gaan omhoog werkelijk ongeloofelijk, ze groeien 4 keer harder dan onder m'n 45 watt ledpaneel
De afmeting van het kasje is 50*60*1.50. jaja veel te klein voor 4 stuks, I know.....
Wat ik wou proberen is 4 planten laten groeien tot ongeveer 80 cm, dan op bloei zetten.
Naar mijn verwachting groeien ze dan nog 15 cm door.
zodra ik duidelijke tekenen van bloei zie wil ik de grote bladeren die al het prachtige hps licht tegen houden voor een deel verwijderen.
da's het plan z'n beetje...
Nu mijn probleem,
1 van de vier stekken is gvd 20 cm hoger dan die andere 3 en ze groeid maar door.
Zo gaat mijn plan mislukken.
Voor toppen heb ik de ruimte in de breede niet.
Eruit halen is eigenlijk geen optie omdat ze met 2 stuks in een ovale emmer zitten.
ik heb al geprobeerd om de 2 emmers om te ruilen maar het baat niet gvd@#$K*utzooi.
Ik kweek nu voor de laatste keer op potgrond volgende keer hydro.
Hopelijk lezen dr wat experts mee,
Gr.
Ik heb 4 keer pp staan in een wat te kleine kast onder een 70 watt hps.
Ze gaan omhoog werkelijk ongeloofelijk, ze groeien 4 keer harder dan onder m'n 45 watt ledpaneel
De afmeting van het kasje is 50*60*1.50. jaja veel te klein voor 4 stuks, I know.....
Wat ik wou proberen is 4 planten laten groeien tot ongeveer 80 cm, dan op bloei zetten.
Naar mijn verwachting groeien ze dan nog 15 cm door.
zodra ik duidelijke tekenen van bloei zie wil ik de grote bladeren die al het prachtige hps licht tegen houden voor een deel verwijderen.
da's het plan z'n beetje...
Nu mijn probleem,
1 van de vier stekken is gvd 20 cm hoger dan die andere 3 en ze groeid maar door.
Zo gaat mijn plan mislukken.
Voor toppen heb ik de ruimte in de breede niet.
Eruit halen is eigenlijk geen optie omdat ze met 2 stuks in een ovale emmer zitten.
ik heb al geprobeerd om de 2 emmers om te ruilen maar het baat niet gvd@#$K*utzooi.
Ik kweek nu voor de laatste keer op potgrond volgende keer hydro.
Hopelijk lezen dr wat experts mee,
Gr.
Comment