Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Extra led verlichting in hoeken ?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Extra led verlichting in hoeken ?

    Korting op 420shop
    Hallo iedereen,

    Ik ben weer begonnen in m'n 60x60 tent met 9 auto noorderlicht dames en deze doen het zo goed dat ik na 5 week al merk dat er onderin de tent geen licht meer komt, gezien het om auto's gaat wil ik ze zo min mogelijk stressen door bladeren al te verwijderen.

    Zo kwam ik aan het denken om eventueel LED strips in de hoeken van de tent te plaatsen maar gezien er bij de lampen word vermeld dat ze een bepaalde afstand van de planten moeten hebben weet ik niet als het wel een goed idee is..

    Vandaar de vraag is er iemand bekend met het plaatsen van LED strips aan de buizen in de hoeken ? Er hangt momenteel een spectrabox BB200 boven.
    Attached Files

    #2
    Onder/tussen de planten is een beter idee, cosmorrow strips heb ik al eens gezien.

    En autos kan je ook toppen.

    Comment


    • Sykes
      Sykes commented
      Editing a comment
      Dat zijn inderdaad mooie compacte lampen die onderin zouden passen ter hoogte vam de bovenkant pot, thank.

      Merk met teveel werk aan de auto's dat ik vaak ballen zag groeien, durf toppen niet echt aan.

    #3
    Meh gwn scroggen en maken dat uw oppervlakte van boven mooi vol staat en op gelijke hoogte.

    Paar blaadjes aftrekken kan toch geen kwaad wnr ze al zo groot zijn tijdens de groei veel erger omdat je met een kleine plant kan eindigen.

    Hoofdtoppen zullen meer produceren en je zal compactere wiet hebben

    Comment


    • NewNoobie
      NewNoobie commented
      Editing a comment
      2 maal einde plant? Hoe dat het is gwn lst onder een netje doen

    • Sykes
      Sykes commented
      Editing a comment
      Als ik wist hoe was het de tweede keer wel goed gegaan hehe, gewoon op deze manier vind ik ook wel mooi gaan en zoals ik al zei zijn luchtige toppen geen probleem want ik maak er chocola mee of olie als ik teveel overhoud.

    • NewNoobie
      NewNoobie commented
      Editing a comment
      Je gaat meer thc aanmaken aan wiet die meer licht vangt. Niet aan de wiet die onder een bos bladeren bedekt zijn. Hztcteveel blad maakt dat uw lucht nie goed circuleerd wat kan bijdragen tot meer toprot.

      Nuja je doet maar😉

    #4
    Grootste bladen van boven verwijderen zodat je meer lichtpenetratie hebt en de coala’s meer licht vangen.

    Of luchtige wiet roken

    Comment


    • Sykes
      Sykes commented
      Editing a comment
      Wiet word hier net gerookt, gaat in de chocola om goed op te kunnen slapen, luchtige toppen worden zo nog steeds optimaal gebruikt.

      Maar het oog wil ook wat natuurlijk.

    #5
    Ik ben van plan om zoiets te gaan doen met mijn setup heb 2 keer de cosmorrow besteld van 40 watt ik benieuwd of dat wat wil dan laat ik het je wel weten

    Comment


    • Sykes
      Sykes commented
      Editing a comment
      Ben zeker benieuwd daarna ! Succes !
Bezig...
X