Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Oogsten, of nog even laten staan?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: Oogsten, of nog even laten staan?

Lekkeeeuuur, goed gedaan ^^
    geduld wordt beloont, en hoe
    sigpic

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Blani View Post
      Heb je echt nog vier weken moeten wachten na die eerste foto's? Mijn complimenten voor je geduld!

Ik zit op hetzelfde punt als jij 4 weken geleden: Eerste oogst, bruinende toppen, en ik durf nauwelijks met mijn ogen te knipperen uit angst dat ik te laat ben met oogsten. Maar dat kan dus nog zomaar 4 weken duren?
      3 weken geleden heb ik ze er al afgehaald, meeste wat op tafel lag was droog. Minste plant was 37 gram droog, de beste 55. 2 planten zijn fluffy (37 en 45 gram), waarschijnlijk toch een gleufje licht gehad of iets, strekten ook nogal.

Dus alles heeft minimaal 3 weken gedroogd nu, en word ook gerookt. Alles zit in weckpotten nu. De eerst geoogste, smaakt tot nu toe het best, die was ook het eerst in bloei geschoten. De fluffy planten smaken echt zuur, beetje de Citral van vroeger, en tikje ouderwetse Northern Light (niet NLX van nu!). De haze smaak vind ik nog ver te zoeken. In ieder geval niet zoals bij supersilverhaze, of amnesia. Maar misschien dat wat curen nog helpt.

Op de foto zie je mooi gedroogde toppen, en het slechtste deel van een fluffy plant. Allebij droog. Er is geen plant hetzelfde van de 5, en kwamen uit 1 doosje.

IMG_8552.jpg
      Last edited by Nero NL; 31 August 2011, 23:40.

Comment

hoeveel planten had je en hoeveel gram heb je in totaal? zit er trouwen netjes uit!

x
        If you learn your test HIGH.. If you make your test HIGH.. You get HIGH notes.!!!

Comment

ik kies de middelste

Comment

mmmmmmmmmmm lekkerlekkerlekker laat het smaken

Comment

smaak zal wel in orde komen door te curen.ziet er allesinds toch een geslaagde oogst uit . zou zeggen doe zo verder. grtts climax

Comment

Bezig...
              X