Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Heb je echt nog vier weken moeten wachten na die eerste foto's? Mijn complimenten voor je geduld!
Ik zit op hetzelfde punt als jij 4 weken geleden: Eerste oogst, bruinende toppen, en ik durf nauwelijks met mijn ogen te knipperen uit angst dat ik te laat ben met oogsten. Maar dat kan dus nog zomaar 4 weken duren?
3 weken geleden heb ik ze er al afgehaald, meeste wat op tafel lag was droog. Minste plant was 37 gram droog, de beste 55. 2 planten zijn fluffy (37 en 45 gram), waarschijnlijk toch een gleufje licht gehad of iets, strekten ook nogal.
Dus alles heeft minimaal 3 weken gedroogd nu, en word ook gerookt. Alles zit in weckpotten nu. De eerst geoogste, smaakt tot nu toe het best, die was ook het eerst in bloei geschoten. De fluffy planten smaken echt zuur, beetje de Citral van vroeger, en tikje ouderwetse Northern Light (niet NLX van nu!). De haze smaak vind ik nog ver te zoeken. In ieder geval niet zoals bij supersilverhaze, of amnesia. Maar misschien dat wat curen nog helpt.
Op de foto zie je mooi gedroogde toppen, en het slechtste deel van een fluffy plant. Allebij droog. Er is geen plant hetzelfde van de 5, en kwamen uit 1 doosje.
Comment