Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Probleem met het onderste deel van de plant!

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Probleem met het onderste deel van de plant!

Korting op 420shop
    Hey peepz

Ik zit in de laatste weken van de bloei en hoop dit goed af te ronden, maar nu is er iets eigenaardig aan het gebeuren met het onderste deel van de plant.
    De onderste bladen van mijn plant hangen en rotten weg? Is dit normaal of doe ik iets verkeerd met de voeding? Hij krijgt cana flores en om de zoveel dagen wat cannazym erbij.

Kheb juist een goei cameraatje op de kop getikt dus hier zijn wat foto'sDSC01953.jpgDSC01956.jpgDSC01948.jpgDSC01949.jpgDSC01950.jpgDSC01951.jpgDSC01952.jpgDSC01954.jpgDSC01955.jpg

Benieuwd naar jullie reactie

Peace!
    Last edited by HashiZall; 25 July 2011, 17:56.
    Spliff Seeds Contest (indoor) ===> ...ThinKing Green...met Bubblegun van Spliffseeds ! (1st)
    A friend with Weed is a friend Indeed

Re: Probleem met het onderste deel van de plant!

Zoiets had ik ook bij mijn kweekje zonder wat dan ook gevoed te hebben, gewoon op potgrond.
    Het lijkt erop dat je plant gewoon weet dat ie haast klaar is.
    Volgende week worden de puntjes van de bladeren ook nog geel en daarna worden ze nog veel geler.
    Als ik het goed zie dan kan ik ook een heel paar bruine haartjes zien op die eerste foto.
    Ik zou me geen zorgen maken.

Gr Matthijs
    Last edited by matthijs; 26 July 2011, 21:18. Reden: wat vergeten

Comment

@matthijs: Ayt, thx a lot voor de info. Stelt me een pak geruster . De bruine haartjes zijn idd aan het verschijnen :p Can't wait!!
      Spliff Seeds Contest (indoor) ===> ...ThinKing Green...met Bubblegun van Spliffseeds ! (1st)

Comment

is normaal dat ie ze oudste blaadjes leeg trekt aan het einde van de kweek.en door de kleine pot die je gebruikt heb staat ie nu zwaar te stressen.hierdoor bloeid ie wel sneller af maar gaat je zeker grammen kosten.

Comment

@ tumble: Thx 4 the tip kzal volgende kweek een grotere pot gebruiken, tis idd maar een klein potje. Tis een klein emmertje van de popcorn met gaten in geboord hehe doe het zelf grower :p

peace!

Comment

Bezig...
          X