Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Lowryder 2

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Lowryder 2

    Korting op 420shop
    hallo mensen ik heb een vraag over mijn lowryderss, ik heb ze 3/4 dagen geleden kunne planten na het ontkiemen en ik vind het maar raar dat die blaadjes zo klein zijn en de stengel zo dun is, op andere sites zien ze er precies een stuk groter uit is er iets fout gegaan of nie ? hier wat foto's

    HPIM2423.jpgHPIM2424.jpgHPIM2422.jpgHPIM2425.jpg
    ik gebruik 2 spaarlampen van 23 watt > 108 W met een lumen van 1550 warm white a class

    een een spaarlamp van 23 wat > 150 W lumen staat er niet op, alle 3 van philips, betere of lampen met meer watt kon ik niet vinde (spaarlampen)
    in mijn kweekkas heb ik 2 ventilators 1 naar binne en een blaast buiten tis constant 25 graden ong. en water geef ik alleen als grond droog voelt en zonder toegevoegde vitamine
    vochtigheid is maar weinig 30 procent ik heb 2 bakjes met water sponzen en een doek maar helpt niet zoveel precies. dus ook even jullie mening gaat mijn kweek zo lukken ? of raden jullie nog andere zakes aan. alvast bedankt

    #2
    Re: Lowryder 2

    Niks vreemd aan morgen zijn die eerste ware blaadjes al een stuk groter. Een 23 wat SL geeft 1350 lumen.

    Comment


      #3
      Re: Lowryder 2

      Zien er netjes uit, gewoon doorgaan.

      Greetzz Coen..

      Comment


        #4
        Re: Lowryder 2

        okayyy bedanktt

        Comment

        Bezig...
        X