Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

help!! wie kan mij uitleggen

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

help!! wie kan mij uitleggen

Korting op 420shop
    hoi tuinders,

wie kan mij uitleggen waarom de bovenste nieuwe bladeren naar binnen krullen.

100_3260.jpg100_3272.jpg

oja temp is 30 graden en een lv van 54 %
    voeding startboost van aptus en regulator van aptus en canna groeivoeding met een ec van 1.4

thanx

Re: help!! wie kan mij uitleggen

ik heb hetzelfde fenomeen met een LV van 78 dus dat zal het al zeker niet zijn denk bij mij ist wel zo erg ni vandaar dak ni echt oplossing weet

Comment

hier eens naar kijken.. wat is de afstand top de lamp en wat voor lamp gebruik je ?

Informatie over Binnen wiet kweken. Dit board is enkel bedoeld om informatie uit te wisselen en te discussiëren over binnen wiet kweken. Stel je vragen over het kweken van wiet in het daarvoor bestemde forum!
      Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

Comment

hoi gebruik een 600 watt lamp met een afstand van zo 70 cm

Comment

hoeveel heb je er staan?bedoel gaat het met de andere wel goed.gebruik je gs aarde zoja welke,op welke plaats meet je de temperatuur,lijkt op een klimaat probleem,lv te laag temperatuur te hoog.

Comment

zou idd te hoge temp kunnen zijn.. mijne zit ook vrij hoog aan de toppen... probeer es me je lamp paar dagen 10cm te verhogen

Comment

Ik heb hetzelfde gehad.
              Inderdaad je lamp hangt te laag.
              Ik heb zelf voor een hokje van 50*60*160 een 70w hps hangen en het lijkt heel goed te werken maar ook even te laag gehangen.
              Niks aan de hand, gewoon hoger hangen en alles palletti.

Mazzels

Comment

En dan valt het bij jou nog wel mee.
                Bij mij zagen de bovenste bladeren er heel wat erger uit, maar wel van dezelfde aard.

Gr Matthijs

Comment

heb er 10 en ze hebben allemaal het probleem ( is wel minder nu ) en gebruik geen aarde want ze staan nog in startblokken !
                  temp meet ik op de hoogte van de plant. heb trouwens een ander afzuiger neer gezet om de temp naar beneden te krijgen ( lagere temp hogere lv tog ?) en ze lijken er op te reageren ! iedergeval bedankt voor de hulp !!

Comment

Bezig...
                  X