Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

vraagje over plantje

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    vraagje over plantje

    Korting op 420shop
    hoi!

    een vriend van me heeft een plantje buiten staan sinds begin juni..( veel te laat naar eigen mening)
    nu denk ik zelf dat ie al een beetje aant voorbloeien is..
    Zou ik deze nu eventueel al binnen kunnen laten bloeien onder lampen op 12/12?
    Kan ik daar al stekken van nemen?
    hier een paar foto's van haar!
    DSC06211.jpgDSC06212.jpg

    Bedankt!!

    grtzzz
    Last edited by MrxMry; 29 July 2011, 22:29.

    #2
    Re: vraagje over plantje

    hetis eenvrouw da voorbloei nu nog zoon late euhm goede vraag hoor teijfelgeval ik zou haar buitenlaten.

    Comment


      #3
      Re: vraagje over plantje

      als je stekken eraf haalt dan zou ik het doen oordat de plant in de bloei gaat.

      Comment


        #4
        Re: vraagje over plantje

        Oorspronkelijk geplaatst door sjino View Post
        als je stekken eraf haalt dan zou ik het doen oordat de plant in de bloei gaat.
        Planten die de bloei ingaan of in de bloei staan maken veel minder wortels aan dan een plant die nog in de vegatieve fase zit.

        dus om het snelste een wortelstelsel te maken zul je terug moeten gaan naar 18/6 of 20/4

        je plant gaat nu terug de groeifase in wat stress met zich meebrengt hierdoor zal langer duren voordat je clones aanslaan

        Een leuke manier om zo binnen verder te gaan

        suc6
        In a democracy you are allowed to say whatever you think but if it's smart thats the second.

        Comment


          #5
          Re: vraagje over plantje

          ik zou ze lekker warm binnenzetten met dit weer...komt er misschien nog wat moois vanaf...
          succes!!

          Comment

          Bezig...
          X