Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

HELP, Kweektent volledig geinstalleerd en de eerste dag me lamp al doorgebrandt?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    HELP, Kweektent volledig geinstalleerd en de eerste dag me lamp al doorgebrandt?

    Korting op 420shop
    Goeie avond iedereen, Jason hier, beginner en zit met een aantal vraagjes.

    Secret Jardin DS100 aangeschaft met toebehoren en 400w lamp op vsa aangesloten.
    Gister alles netjes geinstalleerd, wel heb ik maar 1 geaard stopcontact op me kamer dus heb een geaarde contactdoos gekocht en daar vervolgens alle electra op aangesloten is dit een probleem?

    gister ging ik een kijkje nemen en stond me lamp opeens uit, dus ik de stekker eruit en erin gedaan, en nog steeds deed die het niet kreeg wel een vonk op me contactdoos en in de lamp vonkjes om contact proberen te maken, en alle kabels van de vsa naar lamp en vsa naar stekker zaten nog prima. toen ik de lamp eruit draaide zag ik dat die wit aangeslagen was van binnen en het gloeidraad leek wel doorgebrand, ik zal ff een foto bij voegen.
    weet iemand hoe dit kan? na 1 dag al terwijl de lamp splinter nieuw was, en hoe ik dit de volgende keer kan voorkomen?



    Ik hoop snel wat te horen van iemand, elke tip of hulp is welkom. alvast bedankt peace out J
    Last edited by GoodFella; 31 July 2011, 20:47.

    #2
    Re: HELP, Kweektent volledig geinstalleerd en de eerste dag me lamp al doorgebrandt?

    Lamp ziet er inderdaad kapot uit Dikke bummer.

    Mss is het een fabricagefout in de lamp. Ga met je lamp en verhaal terug naar de plaats van je aankoop, mss krijg je een nieuwe lamp voor niets. fingers crossed!!

    Peace
    Spliff Seeds Contest (indoor) ===> ...ThinKing Green...met Bubblegun van Spliffseeds ! (1st)
    A friend with Weed is a friend Indeed

    Comment


      #3
      Re: HELP, Kweektent volledig geinstalleerd en de eerste dag me lamp al doorgebrandt?

      idd die lamp is egt dood !! controleer nog een keer of je het goed hebt aangesloten en een nieuwe erin !

      knalle in die tent !

      Comment

      Bezig...
      X