Jeepz
Ik ben sinds gisteren lid en wil deze tijden beginnen aan een kweek in mijn kast op kot.
Ik zat daar gisteren over te praten met een kotgenoot en die zei me dat ik moet opletten met de zichtbare kost op mijn huisbaas zijn rekening qua elektriciteit.
Ik betaal All in, met andere woorden ik mag zoveel elektriciteit verbruiken zoals ik wil.
Maar! In het verleden zat er hier al eens een kerel die gekweekt heeft ( ook 1 of 2 planten, zoals ik van plan ben..) Mijn kotbaas is dat in de kortste keren te weten gekomen door zijn elektriciteitsverbruik..
Hij kreeg een week om zijn boeltje te pakken en te verhuizen..
Nu zou ik dus willen vragen hoe ik dit probleem kan aanpakken..
Ik heb een lamp ( maar ken daar nauwelijks iets van ) ( kzal eens een foto trekken.. )
IMG_2356.jpg IMG_2357.jpg
Voila das een lamp die volgens mij tussen de 300 en 500 watt sterk is..
Vond ik op zolder. is nog gebruikt geweest voor toneelstukken..
En mijn kast is zo een 45cm breed, lengte = 60 cm en de hoogte moet een meter of 2 zijn..
Moet ik de kans wagen.. Maar als ik hier buiten lig is het gedaan met studeren
of kan ik lampen vinden die dit probleem oplossen?
Laat iets weten..
Verde
Ik ben sinds gisteren lid en wil deze tijden beginnen aan een kweek in mijn kast op kot.
Ik zat daar gisteren over te praten met een kotgenoot en die zei me dat ik moet opletten met de zichtbare kost op mijn huisbaas zijn rekening qua elektriciteit.
Ik betaal All in, met andere woorden ik mag zoveel elektriciteit verbruiken zoals ik wil.
Maar! In het verleden zat er hier al eens een kerel die gekweekt heeft ( ook 1 of 2 planten, zoals ik van plan ben..) Mijn kotbaas is dat in de kortste keren te weten gekomen door zijn elektriciteitsverbruik..
Hij kreeg een week om zijn boeltje te pakken en te verhuizen..
Nu zou ik dus willen vragen hoe ik dit probleem kan aanpakken..
Ik heb een lamp ( maar ken daar nauwelijks iets van ) ( kzal eens een foto trekken.. )
IMG_2356.jpg IMG_2357.jpg
Voila das een lamp die volgens mij tussen de 300 en 500 watt sterk is..
Vond ik op zolder. is nog gebruikt geweest voor toneelstukken..
En mijn kast is zo een 45cm breed, lengte = 60 cm en de hoogte moet een meter of 2 zijn..
Moet ik de kans wagen.. Maar als ik hier buiten lig is het gedaan met studeren
of kan ik lampen vinden die dit probleem oplossen?
Laat iets weten..
Verde
Comment