Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

uv stralen sauna

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    uv stralen sauna

    Korting op 420shop
    dag mensen heb een vraag heb 3 plantjes ze zijn ongeveer half meterje hoog nu mijn vraag:
    ik heb thuis een sauna staan met rode uv stralen is het goed om ze hieronder te zetten er komt veeeel warmte van af dus leek het me wel goed om dat te doen maar is dat echt wel goed?
    graag advies..

    thxx

    het waren dus infrarood stralen sorry ze staan er nu onder..
    Last edited by ceBep; 5 August 2011, 22:01. Reden: bewerk je bericht ipv dubbelposten!

    #2
    Re: uv stralen sauna

    als UV verlichting goed was voor te kweken werd dat wel als standaard gebruikt in de kweek wereld
    advies: koop dan enkele tl's bij gamma of praxis en zet ze daar onder.
    als je geld hebt voor 'n sauna moet je toch ook wel enkele euro's kunnen missen voor 4 of meerdere tl's te kunnen kopen

    grtz angel777
    HOE MOET IK ONTKIEMEN
    JA IK KEN DE REGELS NU ONDERHAND WEL

    Comment


      #3
      Re: uv stralen sauna

      thanks en hoeveel tl's per plant moet je rekenen en hoeveel watt dan?

      Comment


        #4
        Re: uv stralen sauna

        als je de ruimte hebt kun je er misschien beter 'n 600 watt bloeilamp bovenhangen.
        even bij de growshop op visite om setje met kap, (E)VSA en bulb 600 watt kopen en je kan fatsoenlijk licht geven aan je dames.
        als je met tl's wilt rommelen dan gewoon zoveel mogelijk tl's naast elkaar maar dat kan rommelig worden met kabels en stekkers e.d.

        maar als je meer info wilt kun je beter even bij de growshop om advies vragen en kunnen ze je ook meteen helpen met wat je nodig hebt.

        grtz, angel777
        HOE MOET IK ONTKIEMEN
        JA IK KEN DE REGELS NU ONDERHAND WEL

        Comment

        Bezig...
        X