Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Vraag Afzuiging

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Vraag Afzuiging

Korting op 420shop
    Beste Forum gebruikers,

Ik overweeg een tent van 1,2 x 1,2 te zetten, welke capaciteit van afzuiging raden jullie aan?

Zou een softbox van 550 kubieke meter per uur met aansluiting van 160mm voldoende zijn?

Thx in advance.

Met wat overcapaciteit als je dat wilt
    Ik heb n 60x60 tent adviseren ze 150m3
    lijkt mij bij 1,20 x1,20 een 300m3
    Maar kan t mis hebben

Comment

Ligt eraan welke lamp je gaat gebruiken, HPS heeft een grotere afzuigcapaciteit nodig dan een LED omdat deze heel wat warmer word.
      Met een 1.20x1.20 en 615 watt LED die op max. 85% draait gebruik ik een 750m3 die in de zomer op max 60% draait en in de winter niet boven de 15-25% uitkomt, is gedaan om lawaai van de afzuiging tegen te gaan.
      550m3 softbox zou geen probleem moeten zijn, dimmer erop zodat je deze mooi kan afregelen en het feest kan beginnen.

Comment

• PH donner
        PH donner commented
        Editing a comment
        Helemaal mee eens!

Al je niet zo maar een dimmer moet plaatsen maar een Variac . Traploos stil zonder brom

• stafford
        stafford commented
        Editing a comment
        PH donner dat is ouderwets, bij mij kan je ervoor staan je hoort het niet.

De techniek is echt vooruit gegaan,en hoe stil het is allemaal tegenwoordig kon je voorheen alleen maar van dromen.

• Hork
        Hork commented
        Editing a comment
        Ik kweek ook met led maar een 550m3 afzuiger in deze setting vond ik net wat te krap. Zomers het vocht uit de tent krijgen bleek lastig.

Ik geef je nog een tip zet een potje ona gel neer die saboteert zelfs de volledige geur nog zonder filter aan.

Comment

Inderdaad een Variac bij de normale afzuigmotoren, of je kijkt voor een afzuiger met EC motor en losse regelaar voor EC motoren.

Comment

Lxbxh = m3

Je ruimte moet 3 x per minuut ververst worden

1,2x1,2x2?

Dus m3 per uur , x 60 minuten x 3 is 180

Kom je uit op 518,4 m3/ uur

Wil je wat overschot en wat stiller is een regelbare van bv 700 -1000 m3 wss een goeie keuze...
          Ganja always does the trick.

Comment

Bezig...
          X