Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

krullende bladeren !! lowryder 2

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

krullende bladeren !! lowryder 2

Korting op 420shop
    yo allemaal. ik heb hier 4 lowryders staan ze zijn allemaal mooi gezond zien er goed uit, maar 1tje de grootste heeft aan de bovenkant krullende bladeren en ze zien er een beetje droog uit zo, ze zijn wel groen. mss aan de tipkes is het een beetje bruiner zo lijkt het toch kheb hier een paar foto's kan iemand mij vertellen hoe het komt en wat ik moet doen ? ik heb al gelezen dat het kan zijn omdat de luchtvochtigheid onvoldoende is of omdat de waaier te fel blaast op de plant of de licht te dicht bij is, maar voor de zekerheid wil ik het toch eens even laten zien.

HPIM2433.jpgHPIM2431.jpgHPIM2432.jpg

Hoe kan ik da fixe GVD ?

Re: krullende bladeren !! lowryder 2

Kan iss door een te lage LV komen of door trek. echter ook door overvoeden.

Comment

Hoe warm wordt het in je hokje? Het lijkt erop dat het te warm wordt in je hokje.

Grtz Ceristo

Comment

ja klopt wel tis nu redelijk warm hier aan de kempen of het WAS warm en de temperaturen liepe op tot wel 28 hoogstens, maarja ik zou nie weten wat ik eraan kan doen want de lucht in mijn kamer word warm door de zon en plus nog met die lichten, en overvoeding zeker niet want ik geef geen voeding alleen maar water in gewonen universele potgrond, en water geef ik zowiezo niet veel hoor, mss te weinig maar dat is moeilijk in te schatten op dit moment ik zet ze soms ook in de zon als het warm is mss heeft het daar ook iets mee te make kzou het niet weten, en ja lucht vochtigheid is zeer weinig altijd zo'n 30 % op dit moment, ik heb 2 bakken water, een met een handdoek in het bakje zodat het telkens opnieuw water trekt maar dat helpt precies niet zo goed, zijn er nog andere manier om uw luchtvochtigheid omhoog te laten stijgen ?

Comment

bevochtiger kopen he! heel simpel ...of je temp. naar beneden want lage temperatuur is hogere lv en andersom natuurlijk .

suc6

Comment

ja zo eh, bedankt voor de hulp mannennnn kga da fixe

Comment

In de zon vinden ze juist lekker.
              ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

Bezig...
              X