Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Wat is de beste grond en plantenvoeding ?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Wat is de beste grond en plantenvoeding ?

Korting op 420shop
    Hallo,
    Zou graag ook zelf een paar plantjes willen kweken en aangezien de noorderburen de echte kenners zijn van de cannabisplanten, lijkt het mij heel interessant om hier een paar vragen te posten voor de ervaren kwekers onder jullie.

Aangezien een cannabisplant heel goed verwent moet worden zou ik willen vragen aan jullie wat de beste aarde is en welke voeding jullie mij persoonlijk zouden aanraden ?

Alvast Bedankt
    FOXY
    PS: Ja ik ben een Belg

Re: Wat is de beste grond en plantenvoeding ?

Ik ben zelf beginner, dus ik heb geen antwoorden - maar waarschijnlijk kreeg je betere antwoorden als je erbij verteld of je binnen/buiten kweekt, wat voor lamp je hebt en wat voor zaden/stekken je hebt.

Comment

Yep, zo veel mogelijk info.
      En heb je gelegenheid om naar een growshop te rijden, of moet alles van de lidl ofzo ?
      ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

zou voor cocos kiezen met canna standaard voeding a+b en suplementen van aptus ...wortel stimulator,regulator,k boost,p boost,top boost...en canna zym
        werkt voor mij het beste tot nu toe

suc6 kerel

Comment

@ QNQ Ben van plan al mijn producten in een growshop te bestellen hoor
          Een kweektent van 120x120 met een 600 watt lamp, maar ik weet nog niet welke reflector kap ik het best kan nemen, een spiegelkap of een hamerslag reflector kap of iets anders??????
          Ivm de pot inhoud ben ik er ook nog niet uit welke ik best kan gebruiken...
          11 liter pot ? 18 literpot ? of mss een andere pot om de ruimte optimaal te benutten.
          De zaden die ik wil zijn White widow of Big Bud, aangezien ik toch een redelijke oogst zou willen hebben. Min 200gram droog !!!
          Als voeding wil ik de startersbox van Hesi kopen(aarde)
          De aarde zelf wss van plagron growmix met perlite.
          Ik verzin voor ik begin... Vandaar dat ik jullie raad vraag.

Groetjes, FOXY
          Last edited by Foxy; 11 August 2011, 18:08.

Comment

2 keer 600 watt.dan de groote tent kopen.met hamerslagkap,1000 cub afzuiging.en 1000 cub filter.schakelkast voor 2 lampen.2 smale boxfan,s.plagron aarde,en biobizz bloei en groei gaat goed samen.dan hoef je niet aftezuuren.

Comment

Adjust-a-wing)

---------- Post added at 11:53 ---------- Previous post was at 11:51 ----------

niet afzuren ? weet je dat zeker ?

en ik zou a een grotere filter nemen dan afzuiging anders gaat je filter naar de knoppen.

Comment

heel zeker.bio voeding hoef je niet af te zuren,en er volgt geen ophoping van voedings zouten,dus je kan je aarde veel langer hergebruiken.bio bizz b.a.c. en canna hebben een bio lijn.die zooi is wel veel duurder in gebruik.in de guldentijd was biobizz 10 gulden,voor flesje bloei.nu betaal ik 12 pleuro 50.kan ook dat de growshop waar ik kom de boel flest natuurlijk.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door sjino View Post
                  zou voor cocos kiezen met canna standaard voeding
                  Bij cocos hoort cocos of hydro voeding !!!
                  En al die boosters hoeven in het begin helemaal niet. Alleen PK 13-14 of zo is nodig.
                  Al die boosters zijn om het laatste er uit te persen als je het kweken al beheerst. Maar meestal lopen de kosten voor de baten uit.

Als je dus makkelijk wil: Cocos van de Action en als voeding https://www.growshoponline.nu/index....mart&Itemid=14

+ deze: https://www.growshoponline.nu/index....mart&Itemid=14

+ deze: https://www.growshoponline.nu/index....mart&Itemid=14

Meer heb je niet nodig !!!

Hooguit kan je 2-5% lava of basalt meel door de cocos voor de sporen en Silicium.

Greetz, HJM
                  http://www.youtube.com/watch?v=zCvSc2b8CWc

Comment

pk 13/14 heb je alleen in de bloeiperiode nodig !! en daarbij is pk 13/14 gewoon rommel !! de losse variant p en k is vele malen beter maar goed..ieder ze eigen ding. de kosten van aputus suplementen lijn valt ook wel mee want je hebt ze immers in klein verpakking compleet voor 74 pleuro en is zeer zuinig in gebruik 1 op 4000 namelijk kijk maar eens ff hier http://www.desjop.nl/index.php?item=...d=5292&lang=NL egt gesellig daar ! en btw er zjn hele mooie voedings schema`s te vinden dus...zelfs een leek kan er iets van bakken
                    en waarom zou je niet gelijk alles goed doen..je moet immers alles uit je planten trekken wat erin zit!! en als het fout gaat rammadan (leer geld heeft iedereen betaald)

suc6 boy`s

Comment

Hmmm een boxfan... Zal is google
                      Bedankt voor de tips die jullie mij meegeven...

Comment

professioneel kweker als je bezoek krijgt van de petten.
                        Last edited by QnQ; 10 August 2011, 10:13.
                        ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

---------- Post added at 18:10 ---------- Previous post was at 18:06 ----------

@ HJM
                          Kweken op coco's is dat niet moeilijker dan op aarde kweken ?
                          Ben nog maar een groentje he

Comment

kweken op coco`s is niet moeilijker dan aarde en je kan meerdere keren kweken op cocos mits je goed spoelt en die big bud zou ik op die 18 liter potten zetten want hij heet niet voor nix BIG bud..

Comment

@ sjino
                              Je praat poep. Staaf aub wat je beweert. Aannames horen in de kerk, niet hier.
                              De Aptus kerk heeft zich ook te houden aan gezond verstand.
                              http://www.youtube.com/watch?v=zCvSc2b8CWc

Comment

Bezig...
                              X